„Cum pot sa fac o reclamatie la Axi Card, pentru neinchiderea cardului?”, intreaba un cititor
Raspuns
O reclamatie la Axi Card (Axi Finance IFN) se poate face prin telefon, e-mail sau prin posta, la adresa firmei.
Iata informatiile publicate de Axi Card privind procedura de trimiere a unei reclamatii:
„Orice reclamatie cu privire la activitatea sau serviciile oferite de AXI Finance IFN S.A. sau de emitentul cardului tau AXI, Easy Payment Services OOD, va fi transmisa:
- printr-o adresa scrisa, prin posta sau curier la sediul AXI Finance IFN S.A. din Bulevardul Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C, etaj 6, sector 2, București;
- prin email la adresa help@axi-card.ro;
- prin apel telefonic la serviciul nostru de relatii cu clientii – 0319033.”
Ce trebuie sa contina reclamatia?
Fiecare reclamatie trebuie sa contina urmatoarele informatii:
- date de identificare (nume complet, CNP si numar de contract, daca este cazul);
- calitatea persoanei care formuleaza sesizarea (client/ potential client sau imputernicit); in situatia in care reclamatia/ sesizarea se formuleaza prin imputernicit, acesta va trebui sa prezinte dovada mandatului (imputernicire/ procura/ contract mandat sau alt document relevant);
- obiectul reclamatiei (serviciul / produsul/ activitatea reclamata) impreuna cu orice informatii si/ sau documente considerate relevante;
- modalitatea/ adresa la care doriti sa primiti raspuns.
Cum va fi gestionata reclamatia mea?
Te asiguram ca vom analiza cu atentie sesizarea ta si vom cauta cea mai buna solutie la problema semnalata. In plus, vom incerca sa-ti raspundem in cel mai scurt timp. Cu toate acestea, ai in vedere ca termenul standard de raspuns este de 30 de zile de la primirea sesizarii.
Ce pot face daca nu sunt multumit de raspunsul primit?
Daca nu esti multumit(a) de raspunsul primit, ai dreptul sa utilizezi modalitatile de solutionare amiabila a litigiilor prevazute de dispozitiile legale in vigoare sau sa te adresezi autoritatilor competente:
- CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar) – mai multe informații pe www.csalb.ro.
- ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, office@anpc.ro.
Daca reclamatia ta priveste activitatea sau serviciile oferite de emitentul cardului tau AXI, Easy Payment Services OOD, si nu esti multumit de raspunsul primit, te poti adresa autoritatilor competente din Bulgaria, prin intermediul platformei SOL gestionata de Comisia Europeana – mai multe informații pe www.ec.europa.eu/consumers/odr/.
Sursa informatiilor: Axi Card