Cum pot sa inchid un card Cetelem? La telefon nu raspunde nimeni!

Imposibil sa inchid cardul Cetelem dupa o stpttmant in care incerc sa sun la toate numerele afisate, am trimis si email si totuti nimic. Serviciul clienti este inexistent.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
cetelem-bnpparibas-telefon-date-contact-inchiderecard

cetelem-bnpparibas-telefon-date-contact

Stimata doamna,

Mai multi clienti ai Cetelem mi s-au plans ca nu le raspunde nimeni la telefon, zile in sir, astfel ca nu pot sa ceara inchiderea cardurilor si primirea unei adeverinte care sa certifice ca nu mai au nimic de platit, ca sa poata obtine un nou credit, o refinantare sau sa se asigure ca nu se vor trezi mai tarziu cu datorii pentru un card care nu a fost inchis.

Cetelem are, cu siguranta, o problema in comunicarea cu clientii, pe care ar trebui sa o rezolve.

Numere de telefon ale Cetelem sunt in prezent: 021.305.12.00 sau 0374.500.001. Daca nu va raspunde nimeni, trimiteti un e-mail la adresele: relatii.clientii@cetelem.ro sau marketing@cetelem.ro. (Vedeti in fotografie datele de contact ale Cetelem, parte a BNP Paribas)

Daca nu reusiti si nu va raspunde nimeni la telefon sau la e-mail, va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta eu sa inchideti cardul Cetelem.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 25 iun., 2019

2 raspunsuri la “Cum pot sa inchid un card Cetelem? La telefon nu raspunde nimeni!

  1. Zamfir Cristina

    In luna Aprile am făcut la cetelem o amânare a platii datorita covid și a faptului ca am dovedit,prin documente ca am intrat in șomaj tehnic.la moment ,aveam un card de cumpărături pe care niciodată nu l-am folosit in alt scop,aveam doar rate fără dobanda de achitat.dupa discuții și asigurarea ca nu voi plăti dobanda,pt ca dobanda am doar la scoaterea banilor de la bancomat,prin contact,am prelungit pe o perioada de 6 luni.vine extrasul de cont,surpriza,in loc de 2400 rest de plata am 4100 rest de plata,aproape dublu.care este calea de urmat.am sunat in nenumărate rânduri la banca și am fost asigurata ca nu voi avea dobânzi/penalizări

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 + = 7