Cum pot sa vad banii depusi pe cardul Euroline – ERB Retail Services?

Doresc sa primesc toate tranzactiile facute intre mine si ERB Retail, toti banii depusi de mine.


Raspuns
euroline-card-erb-retail-services

euroline-card-erb-retail-services

Stimata doamna,

Pentru a primi un extras de cont aferent cardului, in care figureaza toate platile pe care le-ati efectuat, va sfatuiesc sa luati legatura cu ERB Retail Service, emitentul cardurilor de credit Euroline, la telefon 0213084000 sau prim e-mail:
relatiiclienti@euroline-cards.ro – pentru intrebari legate de cardul tau de credit;
sesizari@euroline-cards.ro – pentru sesizari/reclamatii.

Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
0723292899

17 raspunsuri la “Cum pot sa vad banii depusi pe cardul Euroline – ERB Retail Services?

  1. Florina Solomon

    Buna ziua, am un card EuroLine expirat din 2021 si nu stiu cum as putea sa il reinoiesc. Nu gasesc nici un nr de contact si nu mai am facturi. Multumesc

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Cardurile Euroline sunt acum administrate de BT Direct, o companie care face parte din Banca Transilvania, in urma preluarii Bancpost.

      Toate cardurile EuroLine au fost inlocuite cu noul Card Direct al BT Direct.

      Pentru a afla ce s-a intamplat cu cardul dumneavoastra, sunati la BT Direct, la telefon: 0264 30 2000

      Daca nu reusiti, reveniti la mine sa va ajut eu.

      Reply
  2. Ancuta

    Buna ziua!!am depus bani pe card și inca nu apar ca am plătit suma respectivă,Pe extras de pe luna iulie imi spune ca am de plata o sumă și când am sunat la Alo euroline zice o sumă mai mare,pana la urma ce sa cred?

    Reply
  3. Nicolae Olaru

    Este legal preluarea de la o societate la.alta ? Pentru ca eu eram dator la x nu la y. Nu trebuiea sa fiu contactat si sa ma instiinteze sau a semnez un alt contract ? Pe ce lege trebuie sa ma uit ?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Este vorba de cesiunea creantelor, care este legala, cu conditia sa fiti informat, conform OUG 50/2010, modificata prin OUG 52/2016, care prevede urmatoarele:

      Art. 59. — (1) Consumatorul este informat cu privire la cesiunea prevăzută la art. 58. Cesiunea, individuală sau în cadrul unui portofoliu de creanţe, devine opozabilă consumatorului prin notificarea adresată acestuia de către cedent.

      (2) Cesionarul contractului de credit, respectiv cesionarul creanţei este obligat să aibă sediul social, o sucursală sau un reprezentant în România pentru rezolvarea eventualelor litigii şi pentru a răspunde contravenţional şi/sau, după caz, penal, în faţa autorităţilor publice.

      (3) Cesiunea se notifică de către cedent consumatorului, în termen de 10 zile calendaristice de la încheierea contractului de cesiune, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

      (4) Notificarea este redactată în scris, într-un limbaj clar, vizibil şi uşor de citit, fontul utilizat fiind Times New Roman, mărimea de minimum 12 p, pe hârtie, şi va menţiona cel puţin următoarele:
      a) numele şi datele de contact, inclusiv numărul de telefon, fax, e-mail ale creditorului, ale entităţii care va încasa de la consumator sumele pentru rambursarea creditului după cesiune, precum şi, după caz, ale reprezentantului acesteia din România;
      b) numele creditorului original de la care a fost preluată creanţa;
      c) data la care s-a realizat cesiunea;
      d) cuantumul sumei datorate şi documentele ce atestă această sumă;
      e) conturile în care se vor efectua plăţile.

      (5) în plus faţă de obligaţiile prevăzute la alin. (4), entităţile care desfăşoară activitatea de recuperare creanţe notifică consumatorul cu privire la:
      a) termenul în care consumatorul ia legătura cu entitatea care desfăşoară activitatea de recuperare creanţe. Acest termen nu poate fi mai mic de 5 zile lucrătoare de la data primirii notificării de către consumator;
      b) dreptul consumatorului de a transmite entităţii de recuperare creanţe o contestaţie a existenţei debitului ori a cuantumului acestuia în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea notificării, precum şi faptul că va primi răspuns în termen de 30 de zile calendaristice la contestaţia formulată;
      c) dreptul consumatorului de a se adresa direct instanţei de judecată în cazul în care contestă existenţa debitului ori a cuantumului acestuia;
      d) faptul că necontestarea de către consumator, în termenul de 30 de zile calendaristice, a debitului nu reprezintă o recunoaştere a sumei de către acesta şi nu îl privează pe consumator de dreptul de a se adresa instanţei.
      (6) Reprezentanţii entităţilor care desfăşoară activitatea de recuperare creanţe se legitimează atunci când se adresează consumatorilor.

      Daca n-ati fost anuntat ca vi s-a cesionat creditul, puteti face o reclamatie.

      Reveniti va rog la mine daca aveti nevoie de ajutor.

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  4. Murgu Maria

    Buna ziua , am avut un card de credit la Erb Retail Services IFN SA , am avut intarziere la plata, fiind transferata la Kruk , am facut o intelegere cu ei si am achitat datoria. Vrea sa fiu stearsa din Biroul de Credit .

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimata doamna,

      Stergerea din Biroul de Credit nu se poate face chiar daca ati achitat datoria, pentru ca la Biroul de Credit se inregistreaza restantele de peste 30 de zile acumulate pe parcursul derularii creditului. Singura posibilitate de stergere este in cazul in care nu ati fost notificata cu cel putin 15 zile inainte de a fi raportata la Biroul de Credit.

      Reveniti la mine cu detalii privind situatia restantelor dumneavoastra, pentru a va putea ajuta sa rezolvati problema.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      Cardurile Euroline sunt acum administrate de BT Direct, o companie care face parte din Banca Transilvania, in urma preluarii Bancpost.

      Toate cardurile EuroLine urmeaza sa fie inlocuite cu noul Card Direct al BT Direct, insa pana la primirea noului Card Direct puteti folosi cardul EuroLine pe care il detineti, ca si pana acum.

      Pentru a afla suma depusa in cont si cat mai aveti de plata, sunati la BT Direct, la telefon: 0264 30 2000

      Daca nu reusiti, reveniti la mine sa va ajut eu.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + 5 =