De ce nu merge cardul Revolut la magazin?

reclamatie revolut

Nu pot face cumparaturi de pe cardu Revolut am bani se vede dar nu pot
face nimic ce se antampla?


Raspuns

Stimate domn,

Daca ati primit mesajul ca plata cu cardul Revolut a fost refuzata, desi aveti bani in cont, atunci probabil ca este o problema cu functionarea tuturor cardurilor Revolut.

Pentru a afla care este cauza problemei si cum se poate rezolva, trebuie sa luati legatura cu Revolut.

Singura modalitate de a lua legatura cu Revolut este prin chatul din aplicația Revolut, la Profil (cercul din colțul din stânga sus) -> Ajutor -> Chat nou.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu Revolut.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

4 raspunsuri la “De ce nu merge cardul Revolut la magazin?

  1. Pop erika

    Buna ziua am o problema cu cardul revolut de ce nu mere miam facut din nou inregistrarea si amu nu vrea sa ma gaseasca inainte mio mars si am putut plati cu el si de saptamana trecuta nu mio mai mars ce por face

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Care este mai exact problema la plata cu cardul in magazin? Ce mesaj va apare la POS?

      Conform informatiilor pe pe site-ul Revolut, platile cu cardul sunt in prezent functionale (vezi foto).

      probleme revolut

      Exista mai multe cauze pentru care este posibil sa nu puteti face plati cu cardul Revolut, conform informatiilor publicate de banca:

      „De ce a fost refuzată plata mea cu cardul?

      Unele dintre cele mai des întâlnite motive care determină refuzul cardului Revolut sunt:

      – Este posibil să nu ai un sold suficient pentru a efectua tranzacția.

      – Introducerea greșită a codului PIN/datei de expirare/codului CVC (verifică detaliile cardului selectând opțiunea „Afișează detaliile cardului” apăsând pe card în secțiunea „Carduri” din aplicație.

      – Refuz din cauza numărului excesiv de încercări de introducere a codurilor PIN/CVC incorecte SAU dezactivarea anumitor tipuri de plată (cu banda magnetică, contactless) în setările de securitate.

      – Cardul tău a fost înghețat (blocat) (dacă l-ai înghețat, vei vedea un buton „deblochează cardul” atunci când apeși pe card în secțiunea „Carduri” din aplicație; folosește butonul pentru „deblochează cardul”.

      – Probleme apărute la verificarea 3DS în cazul plăților online.

      – Tranzacții refuzate de sistemul nostru automatizat de securitate.

      Dacă plata ta figurează ca fiind „în așteptare”, dar comerciantul ți-a spus că a anulat tranzacția, citește răspunsul la întrebarea frecventă „Am fost taxat pentru o plată refuzată”:

      Dacă tranzacția a fost refuzată de către comerciant, dar tot ți-a fost încasată suma din cont, e posibil să fie din cauza unei probleme cu aparatul de carduri sau cu website-ul comerciantului.

      Dacă vezi că plata figurează ca fiind „în așteptare”, dar comerciantul îți pot spune că a anulat tranzacția, de cele mai multe ori acest lucru înseamnă că pur și simplu nu va revendica fondurile. De asemenea, aceasta înseamnă că fondurile vor fi returnate automat de îndată ce perioada de așteptare se încheie (în general între 8 și 16 zile).

      Pentru a verifica data la care fondurile tale vor fi eliberate, accesează istoricul tranzacțiilor tale și alege plata pe care dorești să o verifici. Când apeși pe plata respectivă, vei vedea data stornării sub locația plății. De obicei, plățile sunt stornate automat de către comerciant cu mult înaintea datei specificate, dar o plată în așteptare nu poate fi stornată din partea noastră înainte de data specificată.

      Dacă tranzacția a fost refuzată, dar plata apare ca fiind finalizată, completează formularul nostru online de returnare a plății, ca să te putem ajuta cu această chestiune.

      Pentru a trimite un formular de returnare a plății, accesează istoricul tranzacțiilor din aplicație, alege tranzacția pe care vrei să o raportezi și apasă pe „Raportează o problemă”. De acolo vei putea trimite un formular de returnare a plății.

      Dacă în continuare tranzacția apare ca fiind în așteptare, fondurile ar trebui să fie creditate automat înapoi în contul tău. În acest caz, așteaptă 8 zile din momentul în care a fost efectuată plata înainte să trimiți formularul.

      Echipa noastră ar trebui să te contacteze în câteva zile lucrătoare cu informații despre termenul de rezolvare estimat.

      Din cauza sancțiunile internaționale în vigoare, momentan nu este posibilă efectuarea plăților cu cardul Revolut în Rusia și Belarus.„

      Sfatul meu este sa verificati daca identificati una dintre situatiile descrise de mai sus. In caz contract, sfatul meu este sa trimiteti o reclamatie la Revolut, prin completarea unui formular online de pe site-ul Revolut sau prin e-mail, la adresa: formalcomplaints@revolut.com.

      Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Revolut.

      Cu stima,

      Vasile Pop Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 2