De ce nu pot intra in aplicatia BT24?

BT24 web versiune noua

Ma loghez si nu pot intra in aplicatie toate campurile sunt inactive la BT24.


Raspuns

Stimate domn,

Cauza pentru care nu va puteti loga in aplicatia BT24 ar putea fi grafica schimbata de curand la aceasta aplicatie de catre Banca Transilvania.

Iata solutia pentru rezolvarea problemei de logare in BT24, anuntata de Banca Transilvania:

„Upgrade-ul de design al platformei web BT24 poate cauza unele dificultăți de afișare pentru o parte din utilizatori – recomandăm ștergerea memoriei cache, istoric & cookies, înainte de logare.

Vezi aici anuntul publicat de Banca Transilvania

Asadar, trebuie sa mergeti la setarile browserului de internet (Chrome), la securitate, si acolo stergeti memoria cash, istoric @ cookies.

Pe de alta parte, aplicatia mobila BT24 are o noua versiune, din 16 martie, pe care trebuie sa o actualizati, daca doriti sa o folositi. (vezi aici detalii). Daca nu actualizati aplicatia, puteti sa folositi in continuare vechea versiune.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu BT24.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 7 = 16