E normal sa platesc comisioane pentru un cont inactiv la BRD?

Am ajuns la BRD pentru a-mi deschide un cont nou pentru o tranzactie in momentul cand am platit rezervarea pentru apartament.

Acest lucru s-a intamplat acum 3 ani in ianuarie deci vorbim de un cont inactiv de ani de zile, fara linie de credit.

Aflu cu stupoare ca am de platit 310 lei pentru administrare cont, in conditiile in care am fost sunata la cateva luni dupa deschiderea contului sa mi se spuna ca-mi vor inchide contul pentru ca este inactiv si nu am mai rulat nicio suma pe el.

Exista vreo posibilitate sa pot sa contest aceste sume abuzive, tinand cont ca nu am nici un fel de instiintari?

Nu am primit niciodata un extras de cont de la ei in tot acest timp si este o datorie care se mareste pe masura ce trece timpul.
Va multumesc!


Raspuns
BRD - reclamatie-cont-inactiv

BRD – reclamatie-cont-inactiv

Stimata doamna,

Nu e corect sa platiti pentru un cont inactiv, pe care nu l-ati folosit si nici macar nu stiati ca este activ, dat fiind ca BRD nu v-a informat despre existenta acestuia si nu v-a avertizat ca veti avea de achitat comisioane. De asemenea, banca ar fi trebuit sa va trimita si extrase de cont aferente contului sau notificari cu privire la perceperea comisioanelor.

De aceea, sfatul meu e sa faceti o reclamatie in scris pe care sa o depuneti fie la o unitate BRD, fie sa o trimiteti prin e-mail, la adresele: mybrdcontact@brd.ro si solicitari.autoritati@brd.ro.

In reclamatie solicitati inchiderea contului, fara plata vreunui comision, motivand ca banca nu a inchis contul, desi v-a spus ca-l va inchide, si nici nu v-a informat ulterior ca nu a fost inchis si ca s-au acumulat comisioane.

Reveniti va rog la mine cand primiti raspuns la reclamatia BRD, pentru a va sfatui ce trebuie sa faceti in continuare pentru rezolvarea problemei.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 − 1 =