E normal sa platesc comisioane pentru un cont inactiv la BRD?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
BRD - reclamatie-cont-inactiv

BRD – reclamatie-cont-inactiv

Stimata doamna,

Nu e corect sa platiti pentru un cont inactiv, pe care nu l-ati folosit si nici macar nu stiati ca este activ, dat fiind ca BRD nu v-a informat despre existenta acestuia si nu v-a avertizat ca veti avea de achitat comisioane. De asemenea, banca ar fi trebuit sa va trimita si extrase de cont aferente contului sau notificari cu privire la perceperea comisioanelor.

De aceea, sfatul meu e sa faceti o reclamatie in scris pe care sa o depuneti fie la o unitate BRD, fie sa o trimiteti prin e-mail, la adresele: mybrdcontact@brd.ro si solicitari.autoritati@brd.ro.

In reclamatie solicitati inchiderea contului, fara plata vreunui comision, motivand ca banca nu a inchis contul, desi v-a spus ca-l va inchide, si nici nu v-a informat ulterior ca nu a fost inchis si ca s-au acumulat comisioane.

Reveniti va rog la mine cand primiti raspuns la reclamatia BRD, pentru a va sfatui ce trebuie sa faceti in continuare pentru rezolvarea problemei.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


− 1 = 6