La ce interval de timp trebuie schimbat PIN-ul pentru Raiffeisen Smart Token?

problema smart mobile raiffeisen

„La ce interval de timp trebuie schimbat PIN-ul pentru Raiffeisen Token?”


Raspuns

Stimata doamna,

PIN-ul aplicatiei Smart Token Raiffeisen trebuie schimbat o data la 6 luni, din motive de securitate, conform informatiilor furnizate de Raiffeisen Bank:

In prezent, codul PIN este numeric, format din 6 cifre, dupa regula:

  • numarul de cifre identice ale PIN-ului trebuie sa nu depaseasca 50% din numarul total de cifre ale PIN-ului;
  • numarul de cifre consecutive ale PIN-ului trebuie sa nu depaseasca 50% din numarul total de cifre ale PIN-ului.

De exemplu, nu puteti seta un nou cod PIN care sa contina cifrele 111111, ci doar 111, urmat de alte doua cifre diferite.

De asemenea, nu puteti seta ca PIN 123456, ci doar 123, urmat de alte doua cifre diferite.

Raiffeisen mai precizeaza urmatoarele:

*   Un client poate alege sa se autentifice in aplicatia sa de mobile banking, Smart Mobile, dedicata clientilor persoane fizice, daca isi inregistreaza dispozitivul, cu: PIN / amprenta / Face ID.

   *   Din motive de securitate, este necesara schimbarea PIN-ului o data la 6 luni. Clientul va fi informat prin mesajul „Codul PIN a expirat. Te rugam sa-ti alegi unul nou”. (acest aspect este mentionat si in documentatia Termeni si Conditii pe care clientul le-a primit la activarea serviciului)

   *   Odata ce clientul alege si tasteaza un PIN, aplicatia il ghideaza prin mesaje daca nu poate fi stabilit respectivul PIN, spre exemplu „PIN-ul contine prea multe cifre similare”.

   *   Codul PIN este un element de securitate de autentificare si
logare in aplicatii, si este important a nu fi dezvaluit nimanui 

Va rog sa reveniti la mine daca apar probleme in utilizarea Smart Mobile Raiffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 1