logare-parola-bcr-24banking-george

Nu mai pot accesa contul online BCR cu parola, imi cere token sau etoken. Ce pot sa fac?

Am un cont la BCR pe care nu-l mai pot accesa prin internet banking, imi spune ca logarea cu parola nu mai este permisa si am nevoie de token sau etoken.

Am sunat la BCR si-mi spune ca trebuie sa merg la o sucursala sa semnez un contract, le-am spus ca nu pot ajunge, pentru ca sunt in strainatate. Apoi mi-au spus ca-mi trimit prin e-mail un ghid de activare etoken, dar nici acela nu l-am primit, pentru ca nu as fi semnat „CSB”, adica contractul cu banca.

Nu m-au anuntat despre aceasta schimbare, iar cand am intrebat de ce, mi-au spus ca au trimis mesaje prin George. Le-am spus ca nu am George, la care doamna din call center imi spune ca de un an ei fac reclama la George si ca vechea versiune de internet banking nu se mai poate folosi decat de persoanele juridice.

Dar de ce nu mi-au trimis e-mail sau mesaj pe telefon, pentru ca aveau datele mele, sa ma anunte de aceste schimbari?

Va rog sa-mi spuneti cum pot rezolva poblema.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Am intrebat la BCR cum se poate rezolva problema dumneavoastra, iar banca mi-a raspus ca se va incerca activarea e-tokenului la distanta, fara sa fiti nevoit sa mergeti la banca.

Mai exact, veti primi prin e-mail un document denumit „ghid de activare etoken”, care este parolat, putand fi deschis doar daca introduceti numarul dumneavoastra de telefon, in care veti gasi seria etoken si codul de autorizare, pe care trebuie sa le introduceti in aplicatia eToken (IDentity) a BCR, dupa care prin SMS veti primi si codul de activare a aplicatiei, pe care trebuie de asemenea sa-l introduceti in aplicatie, pentru activarea acesteia.

Dupa activarea aplicatiei eToken, o veti putea folosi pentru generarea unei parole unice (OTP) pe care o introduceti, impreuna cu numele de utilizator, ramas neschimbat, pentru accesarea contului online, prin noua aplicatie George, care inlocuieste vechiul 24banking.

Va rog sa reveniti la mine, daca nu reusiti sa rezolvati problema.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 02 nov., 2019

18 raspunsuri la “Nu mai pot accesa contul online BCR cu parola, imi cere token sau etoken. Ce pot sa fac?

  1. Oana - Liliana Oniga

    Am incercat povestea cu numarul de telefon pentru deschiderea documentului magic si nu merge. Cum intru in posesia propriei parole in contextul in care de o ora toti specialistii sunt ocupati?

    Reply
  2. ADELA TEODORA DUMITRESCU

    Doresc sa obtin de la BCR nume utilizator si ghid de activare e Token.
    Am reinoit contractul cu BCR in anul 2019. Nu am fost intrebata daca doresc sa fac plati online.
    In momentul de fata sunt obligata sa fac plati online.
    Nu pot plati online atunci când cunosc numai contul IBAN si denumirea societatii.
    Am luat contact telefonic si prin e-mail cu BCR. Mi s-a comunicat înregistrarea sesizarii, dar nu am primit raspuns. Am primit un telefon prin care am primit un cod cu care am reusit sa descarc extrasul de cont curent, dar numai in acel moment.
    Va rog sa ma ajutati sa pot folosi online serviciile inscrise in contractul incheiat cu BCR, banca in care intra pensia mea, in situatia actuala când este limitata deplasarea pentru rezolvarea problemelor, iar indicatiile date de cei care raspund de starea de urgenta sunt sa se fooseasca platile online. .
    Va multumesc.
    Cu stima,
    Teodora

    Reply
  3. Modjeschi rudolf erich

    Nu mai pot activa GEORGE Mi se cere numele si parola e token Dupa transmiterea acestor date mi se raspunde invariabil ca numele ori parola sunt gresite Ma puteti ajuta sa folosesc aplicatia ca si pana acum ? Care e parola e token ceruta? Multumesc

    Reply
  4. Cristian Alexandru

    cum aflu parola ghid de activare etoken

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Sunati la BCR si cereti sa va trimita ghidul de activare etoken, in care gasiti seria etoken si codul de autorizare, pe care trebuie sa le introduceti in aplicatia eToken (IDentity) a BCR, dupa care prin SMS veti primi si codul de activare a aplicatiei, pe care trebuie de asemenea sa-l introduceti in aplicatie, pentru activarea acesteia.

      Reply
  5. Stela

    Am nevoie de codul de autorizare pe care nu pot si nu stiu cum sa il obtin. Va rog,ajutati-ma.

    Reply
  6. Hashki Liliana

    Bună ziua! Mi s-a cerut sa-mi fac actualizare de date dar eu sunt in afara țării. Am sunat la nr de tel internațional și ma pune in așteptare și nu răspunde nimeni . Am incercat online dar programul etoken nu se deschide i-mi da eroare oricum când am facut contractul nu mi s-a dat un nume de utilizator pt etoken. E imposibil să ajung momentan in țară in timpul pandemie. Nu înțeleg de ce se dau servicii online dacă nu merg . Sper sa nu i-mi blocheze cardul ca atunci cu siguranță voi schimba și eu banca . Cardul meu e debit deci nu eu iau de la banca ei se folosesc de banii mei .

    Reply
  7. Dinu eugen

    Nu ma mai pot conecta la aplicatia george , ce trebuie facut pentru a ma reconecta

    Reply
  8. Sandu Silvia

    Vreau un ghid de activarea etoken si nume de utilizator

    Reply
  9. Sandu Silvia

    Am nevoie de un ghid de activare si nume utilizator

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 × = 25