logare-parola-bcr-24banking-george

Nu mai pot accesa contul online BCR cu parola, imi cere token sau etoken. Ce pot sa fac?

Am un cont la BCR pe care nu-l mai pot accesa prin internet banking, imi spune ca logarea cu parola nu mai este permisa si am nevoie de token sau etoken.

Am sunat la BCR si-mi spune ca trebuie sa merg la o sucursala sa semnez un contract, le-am spus ca nu pot ajunge, pentru ca sunt in strainatate. Apoi mi-au spus ca-mi trimit prin e-mail un ghid de activare etoken, dar nici acela nu l-am primit, pentru ca nu as fi semnat “CSB”, adica contractul cu banca.

Nu m-au anuntat despre aceasta schimbare, iar cand am intrebat de ce, mi-au spus ca au trimis mesaje prin George. Le-am spus ca nu am George, la care doamna din call center imi spune ca de un an ei fac reclama la George si ca vechea versiune de internet banking nu se mai poate folosi decat de persoanele juridice.

Dar de ce nu mi-au trimis e-mail sau mesaj pe telefon, pentru ca aveau datele mele, sa ma anunte de aceste schimbari?

Va rog sa-mi spuneti cum pot rezolva poblema.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Am intrebat la BCR cum se poate rezolva problema dumneavoastra, iar banca mi-a raspus ca se va incerca activarea e-tokenului la distanta, fara sa fiti nevoit sa mergeti la banca.

Mai exact, veti primi prin e-mail un document denumit “ghid de activare etoken”, care este parolat, putand fi deschis doar daca introduceti numarul dumneavoastra de telefon, in care veti gasi seria etoken si codul de autorizare, pe care trebuie sa le introduceti in aplicatia eToken (IDentity) a BCR, dupa care prin SMS veti primi si codul de activare a aplicatiei, pe care trebuie de asemenea sa-l introduceti in aplicatie, pentru activarea acesteia.

Dupa activarea aplicatiei eToken, o veti putea folosi pentru generarea unei parole unice (OTP) pe care o introduceti, impreuna cu numele de utilizator, ramas neschimbat, pentru accesarea contului online, prin noua aplicatie George, care inlocuieste vechiul 24banking.

Va rog sa reveniti la mine, daca nu reusiti sa rezolvati problema.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


7 − = 5