Nu pot sa-mi fac cont la Biroul de Credit. Ma puteti ajuta?

Stergere Biroul de Credit

Va salut am incercat sa fac cont pe biroul de credit dar nu pot deoarece eu locuiesc in germania si nu am nr de romania puteți sa ma ajutați dumneavoastra vreau sa aflu daca sunt in biroul de credite si daca da doresc sa fiu sters binenteles contra cost astept raspuns va salut cu respect.


Raspuns

Stimate domn,

Daca nu puteti primi SMS pe numarul de telefon din Germania, pentru a obtine codul de inrolare necesar pentru va face cont la Birouldecredit.ro, aveti alte doua alternative de a obtine acest cont: de la banca la care aveti creditul sau printr-o solicitare trimisa prin Posta, la Biroul de Credit, la adresa: Strada Sfânta Vineri nr.29, sector 3, Bucureşti, România.

Iata informatiile publicate de Birul de Credit privind obtinerea codului de inrolare:

„Cod inrolare – Este asociat Codului Numeric Personal si exista urmatoarele modalitati de a fi obtinut:

– Se genereaza la momentul crearii contului si se transmite prin SMS. Aceasta modalitate va putea fi folosita doar daca cel putin o institutie financiara a raportat la Biroul de Credit un numar de telefon mobil valid pentru dumneavoastra, sau

– Va adresati unei institutii financiare cu care sunteti in relatie contractuala. Un operator il va genera si il veti primi sub forma tiparita, sau

– Printr-o cerere transmisa prin posta la Biroul de Credit. Solicitarea trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele:
– Datele de identificare (CNP, nume, prenume, adresa postala de corespondenta);
– Copia actului de identitate si semnatura.
Aceste informatii ne sunt necesare in scopul identificarii persoanei vizate si vor fi utilizate doar pentru perioada de timp necesara formularii, transmiterii si receptionarii raspunsului. Codul de inrolare tiparit va fi expediat prin posta, cu scrisoare recomandata, la adresa de domiciliu.
Codul va avea asociata o data de expirare. Dupa aceasta data, codul nu va mai putea fi folosit, iar in cazul in care nu ati reusit crearea contului in portal veti putea solicita un alt cod.

Pentru siguranta dumneavoastra:
– Codul de inrolare este personal, nu il transmiteti sub nicio forma si sub niciun pretext unei alte persoane. Prin transmiterea codului de inrolare unei alte persoane veti permite acesteia accesul si controlul asupra datelor dvs. personale, inregistrate in Sistemul Biroului de Credit, pe termen nelimitat.
– Codului dvs. numeric personal (CNP) ii este asociat codul de inrolare alocat de catre Biroul de Credit, ambele fiind date cu caracter strict confidential.
– Inainte de a folosi codul de inrolare, nu il pastrati in acelasi loc cu cartea de identitate (care contine si CNP-ul)!
– In cazul in care ati pierdut codul de inrolare sau a fost aflat de catre o alta persoana, adresati-va Biroului de Credit in vederea inlocuirii/blocarii acestuia; E-mail: office@birouldecredit.ro”

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru a va face cont la Birouldecredit.ro.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 7 = 2