Am primit o somatie ca am o datorie la Vodafone, desi am platit toata perioada contractului de doi ani. Ce pot sa fac?

Buna ziua,

Am primit o somatie de plata de la firma de recuperare Kredyt Inkaso pentru a plati in 48 de ore suma de 700 de lei, pentru un abonament la Vodafone.

Problema e ca eu am facut acest abonament in 2013, pentru o perioada de doi ani, si am platit tot ce aveam, pana in 2015, cand a expirat contractul si nu am mai folosit numarul de telefon.

Cand m-am dus la un magazin Vodafone sa cer explicatii, cineva mi-a spus ca trebuie sa-i anunt cu o luna inainte de incheierea contractului ca nu mai folosesc numarul.

Dar ei n-au vazut ca nu-l mai folosesc? Unde scrie in contract ca trebuie sa-i anunt eu pe ei.

Nu mi se pare normal ca dupa patru ani sa mai puna acum sa platesc o suma uriasa pentru niste servicii telefonice pe care nu le-am utilizat.

Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
vodafone_reclamatie_executare-silita-kredyt-inkaso

somatia Kredyt Inkaso

Stimata doamna,

Daca ati platit abonamentul pe perioada celor doi ani de contract, iar ulterior nu ati mai utilizat numarul de telefon sau alte servicii Vodafone, atunci nu puteti fi somata sa platiti din urma niste servicii de care nu ati beneficiat.

Angajatul Vodafone nu are dreptate ca trebuia sa-i anuntati cu o luna inainte ca nu mai folositi serviciile, intrucat contractul expira automat dupa perioada de doi ani, pentru care ati semnat, iar pentru a putea fi prelungit, Vodafone ar fi trebuit sa obtina acordul dumneavoastra.

De aceea, va sfatuiesc sa trimiteti la Vodafone o reclamatie in care sa le cereti sa anuleze datoriile pe care pretinde ca le datorati.

Pentru a face o reclamatie la Vodafone, trebuie sa le trimiteti un e-mail la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau in scris, intr-un magazin Vodafone.
Reclamatiile se pot face si prin telefon, la numerele 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) sau printr-o scrisoare postala, la adresa: Bucuresti, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, Globalworth Tower, 020276. (Vedeti aici procedura privind reclamatiile)

Asteptati raspunsul la reclamatie de la Vodafone, dupa care reveniti la mine pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare pentru a rezolva problema.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


5 − 2 =