raiffeisen smart mobile nefunctional

Aplicatia Raiffeisen Smart Mobile nu functioneaza! Ce se intampla?

„Aplicația smart mobil nu funcționează. Avem de făcut operațiuni cu termen limita, și de mai bine de 4ore nu pot accesa aplicația. Ce se întâmplă? Alta data eram anunțați din timp despre eventualele lucrări de mentenanță.”


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Nu sunt lucrari de mentenanta a aplicatiilor Raiffeisen, ci un incident tehnic al bancii, care a afectat functionarea aplicatiilor de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe Facebook:

„Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business.

Colegii noștri lucrează la remedierea cât mai rapidă a situației.
Puteți verifica disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.

Vă mulțumim pentru înțelegere!”

Clientii bancii s-au plans, pe Facebook, ca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza de 3-4 ore, tocmai intr-o zi de salariu.

„Nu cred ca exista banca in Romania cu mai multe probleme tehnice ca voi. Sunteti un fel de Vodafone al sistemului bancar”, a comentat cineva pe Facebook.

In aceste conditii, trebuie sa asteptati ca aplicatia Raiffeisen Smart Mobile sa fie reparata, pentru a o putea folosi din nou. (verificati in acest articol actualizat cand aplicatia Raiffeisen va redeveni functionala)

Va rog sa reveniti la mine daca aveti din nou probleme cu aplicatia Raffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 13 mai, 2022

2 raspunsuri la “Aplicatia Raiffeisen Smart Mobile nu functioneaza! Ce se intampla?

    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Intr-adevar, conform site-ului Raiffeisen Bank, sectiunea „Disponibilitatea serviciilor”, cele trei aplicatii (Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business) apar ca fiind in continuare nefunctionale (vezi foto).

      Conform unei postari pe Facebook, ca raspuns la reclamatia unui client ca nici acum nu merge aplicatia, Raiffeisen spune ca in prezent aplicatiile sunt functionale, insa are cateva recomandari:

      „In prezent, aplicatiile de internet/mobile banking functioneaza in parametrii normali.

      Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

      Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.”

      Sfatul meu este sa urmati aceasta recomandare a bancii, iar daca aplicatia Smart Mobile nu functioneaza nici asa, va rog sa reveniti la mine.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 × = 24