Ce pot face daca Cetelem m-a raportat din greseala la Biroul de Credit?

Ieri am incercat sa-mi fac un credit la BCR, si spre surprinderea mea, am constatat ca sunt raportata la Biroul de credit, de catre Cetelem, incadrata in categoria de intarziere 5.
Am sunat la Cetelem, si mi-au transmis, ca este o greseala din partea lor, si se va remedia in maxim 15 zile.
Insa eu, din cauza greselii lor, nu am mai reusit sa-mi fac acest credit care pentru mine era foarte important, peste 15 zile nu mai are nici o relevanta. Ce e de facut ?


Raspuns

Puteti solicita Cetelem despagubiri in cazul in care considerati ca ati suferit de pe urma greselii facute de ei. Va sfatuiesc ca mai intai sa incercati sa rezolvati problema pe cale amiabila cu compania, iar daca nu obtineti satisfactie, sa recurgeti la Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) sau la o instanta judecatoreasca.

Va rog sa reveniti daca nu reusiti sa rezolvati problema sau daca doriti informatii suplimentare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

6 raspunsuri la “Ce pot face daca Cetelem m-a raportat din greseala la Biroul de Credit?

  1. Corina cormos

    Bună seara,
    De 2 luni de zile ma lupt cu ei sa îmi diminueze o limita de cont de la 5000 RON la 1000 RON. Am banii în cont dar efectiv cererile nu sunt luate în seama. Am cerut sa discut cu un superior mi s a zis ca nu au cum sa mi dea la telefon un sef/supervizor sau orice alta nație de superior.
    Va rog sa îmi spuneți ce demersuri pot face împotriva acestei companii. Eu nu pot accesa un alt credit din cauza faptului ca nu îmi diminuează limita conform cerinței.

    Multumesc

    Reply
  2. elena

    Si eu sunt in aceeasi situatie. Am sunat la ei, m-am rugat de ei sa raporteze corectia catre Biroul de Credit, sa imi trimita adeverinta…trebuie sa astept ca dureaza! Partea proasta e ca sunt pe rol cu un credit ce nu stiu daca se va mai aproba in aceste conditii.

    Ce pot face? Sa sun direct la Biroul de Credit?

    Reply
  3. stroe georgeta

    Sunt in aceiasi situatie .Si au recunoscut greseala si mi au raspuns acelasi lucru ca o vor remedia in 15 zile!Intre timp am aflat ca totusi ei sunt obligatii prin lege sa ia legatura cu Biroul de Credit sa si recunoasca greseala si actualizarea cu datele corecte se face automat !Corect?

    Reply
  4. Liliana Iosif

    Buna ziua,
    Si eu sunt in aceeasi situatie, desi am platit lunar,conform graficului rata la cardul pe care il detin de la ei.
    Desi am obtinut (facand cerere personala la Biroul de credit SA) un extras in care figurez clar ca neavand datorii, ei transmit in continuare acelasi lucru: ca figurez cu datorii neplatite mai mult de 6 luni. Institutie care nu prezinta credibilitate:(
    Multumesc.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 3 = 2