Cum se face cererea de amanare a ratelor la Raiffeisen?

Ce trebuie sa contina cererea amanarii ratelor la Raiffeisen Bank, este vorba de un card de cumparaturi.


Raspuns

Stimate domn,

Iata precizarile Raiffeisen cu privire la cererile de amanarare a ratelor la credite:

„Clientii bancii, persoane fizice cu credite in derulare, au posibilitatea prevazuta deja in contracte de a opta pentru o amanare la plata de pana la 3 luni la plata ratelor. 

In acelasi timp, pentru clientii care nu au o astfel de optiune, dar doresc sa beneficieze de amanare la plata ratelor, vom gasi solutii individualizate.

Ambele categorii de clienti sunt rugate sa sune la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00) sau sa trimita un mesaj pe adresa de email 123@raiffeisen.ro.

In cazul in care folositi adresa de email, va rugam sa mentionati urmatoarele informatii:

Subiect email: „Solicitare amanare la plata”

In continutul mesajului sa se regaseasca obligatoriu:

  • nume si prenume,
  • CNP
  • creditul la care doriti amanarea la plata (ex: credit imobiliar, credit ipotecar sau credit de nevoi personale negarantat),
  • numarul de rate pe care le doriti amanate (1, 2 sau 3).
    Daca aveti mai multe credite, specificati informatiile separat pentru fiecare dintre ele.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa faceti cererea de amanare a ratelor sau daca aveti probleme cu amanarea ratelor la Raiffeisen.

De asemenea, daca aveti un litigiu cu banca, va recomand sa apelati la CSALB, la acest link, sau la telefon 021.94.14.

Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
0723292899

vasile.coman@reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Cum se face cererea de amanare a ratelor la Raiffeisen?

  1. Arman Emilia Viorica

    Am facut o cerere de amanare rate dar nu am primit raspuns. Mentionez ca am depus cererea in data de 13.04.2020.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Banca este obligata sa va raspunda la cererea de amanare a ratelor intr-un termen de 15 zie de la depunerea acesteia, conform OUG 37/2020, adica pana in 28 aprilie. Daca nu ati primit un raspuns pana la aceasta data, va sfatuiesc sa trimiteti o reclamatie la Raiffeisen, prin e-mail la adresa: centrala@raiffeisen.ro sau sa completati formularul de pe siteul bancii, la acest link: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/opinia-ta-conteaza/

      Trebuie sa stiti ca potrivit OUG 37/2020, banca este obligata sa va amane ratele din momentul depunerii cererii, indiferent de data la care primiti raspunsul.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei.

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      0723292899
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 − 1 =