Daca am conflicte cu un operator call center, pot fi afectata la scorul de credit?

„Bună ziua,

Dacă apar conflicte în discuția cu un operator call center, pot fi afectata în vreun fel? Scor credite șamd.
De asemenea, cum pot intra (și dacă) în posesia convorbirii cu agentul?

Mulțumesc!”


Raspuns

Stimata doamna,

Conflictele sau discutiile cu operatorii din call center sau angajatii din unitatile bancare nu va pot afecta in niciun fel scorul de credit sau decizia de aprobare sau respingere a unui credit, intrucat aceasta se ia doar pe baza analizei documentatiei necesare unui imprumut.

Convorbirile avute cu reprezentantii bancii la telefon sunt de regula inregistrate, daca au fost la call center, asa incat puteti intra in posesia inregistrarii printr-o cerere adresata bancii.

Va rog sa reveniti cu detalii despre conflictul cu banca, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 − 5 =