Daca schimb telefonul, trebuie sa merg la banca Santander, pentru activarea aplicatiei?

„As dori o informatie in legatura cu banca Santander din Spania.
Soțul meu are cont la aceasta bancă, iar in momentul de față schimbând telefonul nu a reușit să incarce aplicația pe noul telefon. Banca ii scrie ca clave de acceso blocat. Ni s a furnizat din Spania de la banca informatia doar ca personal trebuie să meargă la bancă. Precizez ca noi locuim in Romania iar in Spania am imputernicit o persoană care ne-a ridicat cardul, dar la deblocarea contului nu are acces. Ce se poate face ca totusi pentru o deblocare cont sa nu ne deplasam la banca?
Cu respect.”


Raspuns

Stimata doamna,

Nu este normal sa mergeti pana in Spania la banca Santander doar pentru ca ati schimbat telefonul.

Actualizarea datelor personale si reactivarea aplicatiei pe noul telefon ar trebui sa se poata face si online, de aceea sfatul meu este sa faceti o astfel de cerere la Santander, prin email.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Santander.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “Daca schimb telefonul, trebuie sa merg la banca Santander, pentru activarea aplicatiei?

  1. f

    Buna ziua. Sotul tocmai se intoarce din Spania de la banca. Si eu aveam numeroase nelamuriri de ce trebuia sa se deplaseze. Dar cei de la banca a spus, doar personal trebuie sa primeasca informatii. Este aberant, pentru orice problema sa te deplasezi 3000 de km.
    Multumesc pentru colaborare, cu respect.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 6 =