De ce nu functioneaza aplicatia Smart Token Raiffeisen?

problema smart mobile raiffeisen

„Aplicația Smart token nu funcționează de vineri. De ce?”


Raspuns

Stimate domn,

Raiffeisen a anuntat vineri ca in noaptea de sambata spre duminica aplicatiile bancii nu vor functiona, din cauza unei actiuni de mentenanta.

Iata anuntul bancii:

„Dragi clienți,
Vă informăm că în noaptea de sâmbătă spre duminică, 11 – 12 iunie 2022, în intervalul 00:00 – 06:00, va avea loc o acțiune de mentenanță programată în sistemele băncii, în vederea optimizării unor fluxuri interne.
📱💻 În acest interval, aplicațiile de internet și mobile banking Raiffeisen Online, Smart Mobile, Smart Market dedicate clienților persoane fizice și Noul Raiffeisen Online IMM, Smart Business, plus Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice vor fi indisponibile. Duminică, 12 iunie 2022, după ora 06:00 veți putea accesa din nou aplicațiile și să vă bucurați de banking confortabil.
💳💳 Cardurile de debit și de credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp.
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor în website-ul băncii: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”

In prezent, aplicatiile Raiffeisen ar trebui sa fie functionale.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spunde daca in prezent functioneaza sau nu aplicatia Smart Token Raiffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “De ce nu functioneaza aplicatia Smart Token Raiffeisen?

  1. Boeriu Liviu

    Buna ziua,

    Știți cumva când se va rezolva problema nefuncționalității aplicațiilor Raiffaisen pentru IOS16 beta version?
    Mulțumesc!

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Am transmis oficialilor Raiffeisen aceasta problema, insa nu am primit raspuns.

      De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la nefunctionarea aplicatiei pe noul sistem de operare IOS 16.

      Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa Raiffeisen.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 + 3 =