De ce nu functioneaza aplicatiile Smart Mobile si SmartToken ale Raiffeisen?

raiffeisen smart mobile

„Nu reusesc sa transfer bani din contul curent in contul de card credit. Imi spune ca tranzactia a esuat din motive tehnice in aplicatia Smart Token!

Iar nu functioneaza aplicatia Smart Token Raiffaisen? Iar este mentenanta pe aplicatie fara sa faca vreun anunt?

Cand sun la banca, bineinteles ca nu dau de vreun operator. Parca nu mai lucreaza nimeni la Raiffaisen Bank”


Raspuns

Stimate domn,

Problema de functionare la aplicatiile Smart Mobile si SmartToken ale Raiffeisen Bank este cauzata de actualizarea acestora la o noua versiune, din 22 august 2022, conform informatiilor furnizate de banca.

Iata ce spune Raiffeisen Bank:

„In ceea ce priveste aplicatiile Smart Mobile si SmartToken, daca utilizatorul are un telefon cu sistem de operare Android, luni (22 august 2022) au fost incarcate in magazinul de aplicatii (Google Play) versiuni noi ale aplicatiilor pe care recomandam sa le instaleze (daca nu are setate actualizari automate – „automatic updates” si deja le-a instalat).”

Este posibil ca problema transferului banilor din contul curent in contul cardului de credit sa fie fost cauzata de faptul ca nu aveti actualizate aplicatiile Raiffeisen.

Iata cum se face plata cardului de credit din aplicatia Raiffeisen, conform informatiilor furnizate de banca:

Clientul poate alege rambursarea unei sume pentru cardul sau de credit prin butonul „Ramburseaza” de la nivelul contului cardului de credit.
Va alege in ecranul urmator contul din care se vor transfera banii, suma si va avea apoi un buton „Transfera”.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatiile Raiffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − = 5