De ce nu pot sa deschid aplicatia Smart Token de pe telefonul Samsung S22?

nu merge aplicatia smart token raiffeisen

„Bună ziua!
Am un telefon Samsung S22 și nu pot să deschid aplicația smart token.
Nu pot să autorizeze plăti online.
Menționez că o folosesc de mult timp aplicația și nu am avut probleme de genu.
Mulțumesc!”


Raspuns

Stimata doamna,

Telefonul dumneavoastra Samsung S22, care are Android minim 11 sau 14, este compatibil cu aplicatia Smart Token, care necesita un sistem de operare Android de minim 6, asadar nu din cauza telefonului nu puteti folosi aplicatia.

Motivul ar putea fi faptul ca Raiffeisen Bank a actualizat in noaptea de 17 februarie aplicatia Smart Token cu o noua versiune pentru telefoanele Android, conform anuntului bancii:

„In noaptea de sâmbătă spre duminică, 18 februarie 2024, în intervalul 00:01-03:00, este programată o mentenanță în sistemele băncii.

Astfel, vor fi indisponibile următoarele servicii:

• Aplicațiile de mobile și internet banking, Smart Mobile și Raiffeisen Online dedicate clienților persoane fizice;

• Aplicațiile de mobile si internet banking, Smart Business si Noul Raiffeisen Online IMM, Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice;

• Aplicația Smart Market;

• Raiffeisen SmartToken;

• Plățile instant;

• Adăugarea unor carduri noi in wallet-urile ApplePay / GarminPay / Google Pay nu va funcționa;

• La bancomatele multifuncționale (MFM) nu vor putea fi efectuate plata de facturi cu numerar și schimbul valutar.

Cardurile de debit și credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp.

De asemenea, în intervalul de timp în care aplicația SmartToken nu va fi funcțională, veți putea autoriza plățile online efectuate cu cardul prin parola statică și codul OTP primit prin SMS.

Puteți verifica oricând informații complete despre disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea…

Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).

Mulțumim pentru înțelegere!”

Sfatul meu este sa verificati, in Google Play, daca aplicatia Smart Token de pe telefonul dumneavoastra este actualizata cu ultima versiune a bancii.

Daca, dupa verficare, aplicatia Smart Token este actualizata, dar totusi nu functioneaza, mai incercati o solutie de rezolvare, furnizata de Raiffeisen Bank, si anume:

„Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.

iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.”

Raiffeisen Bank

Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu aplicatia Smart Token a Raiffeisen Bank.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 − 5 =