Dupa trecerea de la myBRD la You BRD nu mai am acces la contul ONG. Ce trebuie sa fac?

„Pe MyBRDNet am avut anterior 3 conturi personale și contul de ONG (la care, pe langa abonamentul pe persoana fizica, plateam un abonament separat pentru aceasta asociatie persoana juridica.)
De cand am trecut cu conturile personale pe YOU BRD, nu mai am acces deloc cu ONG). Rog rezolvati-mi aceasta problema urgent, intrucat de cca. 2 saptamani nu mi-am mai putut face platile pe acesta asocietie.
Practic, pe MyBRD Mobile, imi cere Cod activare si Parola unica prin SMS pe care nu stiu de unde sa le primesc.”


Raspuns

Stimate domn,

Pentru solutionarea problemei, in vederea accesului si la contul ONG-ului, va trebui sa luati legatura cu BRD, pentru a vedea daca noua aplicatie YOU BRD permite accesul din contul personal si in contul ONG.

Posibil ca aceasta functionalitate sa nu fie disponibila in noua aplicatie, asa cum s-a intamplat in myBRD, si sa aveti nevoie de date de logare diferite pentru contul de ONG.

Puteti contacta BRD la numerele de telefon : Tel: 021 302.6161 ; 0800 803 803 ; *22622.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 7 = 12