ING m-a raportat la Biroul de Credit fara sa ma anunte, iar acum nu vrea sa ma stearga. Ce pot sa fac?

ing-executare-silita-poprire-alocatie-birouldecredit-stergere

Am fost la CEC Bank sa refinantez un credit luat anterior de la Raiffeisen, pentru o rata mai mica, dar mi s-a spus ca nu pot, pentru ca as fi in Biroul de Credit, raportat de ING.

Nu stiam ca as fi avut vreo datorie la ING, iar banca nu m-a anuntat ca am intarzieri. M-am dus la ei si am intrebat si am aflat ca am fost raportat pentru o restanta de 150 de lei din luna aprilie, in timpul izolarii din cauza coronavirusului, insa habar n-aveam ca am de platit acea suma, nu am primit nicio notificiare de la banca.

Am platit toata datoria la card si le-am spus ca vreau sa-l inchid, dar mi-au zis ca nu se poate acolo, ca trebuie sa ma duc la office-ul unde am deschis contul. M-am dus acolo, am inchis contul, apoi le-am cerut sa ma stearga din Biroul de Credit, dar n-au vrut, mi-au spus ca nu se poate, ca de ce am intarziat cu plata. M-au trimis apoi la alt office, in Dorobanti, dar nici acolo n-au vrut, o doamna mi-a spus ca ei nu pot face asta, sa caut pe internet firme care se ocupa de stergerea din Biroul de Credit. Va rog sa ma ajutati, cum pot sa rezolv problema, ca sa fac refinantarea?


Raspuns

Stimata doamna,

ING ar fi trebuit sa va anunte, cu cel putin 15 zile inainte sa va raporteze la Biroul de Credit, conform normelor in vigoare valabile pentru toate bancile.

Daca banca nu v-a notificat inainte sa va raporteze la Biroul de Credit, atunci este obligata sa va stearga restantele inregistrate.

Pentru aceasta, trebuie sa faceti o cerere in scris la ING, pe care puteti sa o faceti fie intr-un office, pe hartie, fie puteti s-o trimiteti printr-un e-mail, la adresa contact@ing.ro, fie prin telefon, la numerele *2ING sau 031 406 2464.

Nu exista o cerere tip, trebuie sa o faceti in cuvintele dumneavoastra, dupa urmatorul exemplu: Substemnata x, cu CNP, telefon etc. solicit stergerea datelor negative din Biroul de Credit, intruncat nu am fost notificat inainte de a fi raportat, conform normelor in vigoare.

Asteptati raspunsul de la banca, dupa care reveniti la mine, pentru a va sfatui ce trebuie sa faceti in continuare.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman

jurnalist

Reclamatiibanci.ro

0723292899

vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 9 = 16