Nu functioneaza aplicatia George. Ce pot sa fac?

aplicatia_George-autentificare

Nu funcționează aplicatia George, imi da mesaj ca nu am internet desi am internet nelimitat. Ce pot sa fac?


Raspuns

Stimate domn,

Pot fi mai multe cauze pentru nefunctionarea aplicatiei George, in functie de fiecare caz in parte.

De exemplu, este posibil ca aplicatia etoken sa nu fie actualizata, dupa cum au precizat reprezentantii BCR: „Asigura-te ca ai ultima versiune a aplicatiei eToken. O poti actualiza din AppStore sau Magazin Play, in functie de telefon”.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia George.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Nu functioneaza aplicatia George. Ce pot sa fac?

  1. Popescu Elena

    Bună ziua . Spuneți că trebuie actualizată . Aceasta opțiune nu este pe paginile eToken sau George , de ce ne trimiteți la magazin play . Asta înseamnă ” reinstalare eToken ” ? Fiți mai explicit , că , în timp ce George îmi da mesaj ca nu am internet și la *2227 ești pus pe ” așteptare infinită ” , eu nu pot face operațiuni bancare urgente. Va mulțumesc.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 − = 3