Nu funcționează aplicatia George, imi da mesaj ca nu am internet desi am internet nelimitat. Ce pot sa fac?
Raspuns
Stimate domn,
Pot fi mai multe cauze pentru nefunctionarea aplicatiei George, in functie de fiecare caz in parte.
De exemplu, este posibil ca aplicatia etoken sa nu fie actualizata, dupa cum au precizat reprezentantii BCR: „Asigura-te ca ai ultima versiune a aplicatiei eToken. O poti actualiza din AppStore sau Magazin Play, in functie de telefon”.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia George.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua . Spuneți că trebuie actualizată . Aceasta opțiune nu este pe paginile eToken sau George , de ce ne trimiteți la magazin play . Asta înseamnă ” reinstalare eToken ” ? Fiți mai explicit , că , în timp ce George îmi da mesaj ca nu am internet și la *2227 ești pus pe ” așteptare infinită ” , eu nu pot face operațiuni bancare urgente. Va mulțumesc.
Daca nu va apare optiunea de actualizare, inseamna ca aplicatia este actualizata, iar cauza problemei de functionare este alta, pe care o puteti afla doar de la banca.