49 raspunsuri la “Nu functioneaza MyBRD; ce e de facut?

  1. Pirvulescu Cornelia

    Buna ziua! Ma numes Pirvulescu Corneliasi nu reusesc sa finalizez pasii pentru aplicatia MYBRD.Mentionez ca am sters din greseala aplicatia ,pe care o controlam cu ultimele 6 nunere ale Cnp ului.Acum imi cere buletinul si selfue ,dar nu primesc codurile la timp pentru a finaliza.Ce este de facut?

    Reply
  2. Ana Arg

    Bună seara! De când cu aplicația nouă, nu am mai putut accesa contul de brd prin internet banking. Am fost la sediul central – nimic, am sunat la call center și mi s-a spus că mă vor suna dumnealor, bineințeles că nu au revenit. Azi se face o săptămână de când am sunat și aproape 6 luni de când nu pot folosi aplicația. Am nevoie de acest card pentru a încasa bursa de la facultate, nu îmi permit să îl închid. Ce pot face?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      Am intrebat reprezentantii BRD daca aplicatia YOU a avut probleme de functionare, iar raspunsul a fost: „aplicatia nu a avut nicio problema de functionare azi (19.11.2021)”.

      Sfatul meu este sa incercati mai tarziu daca aplicatia functioneaza, iar daca problema persista, reveniti la mine, pentru a vedea ce se intampla.

      Reply
  3. alina simion

    Este cea mai proasta aplicatie…my brd mergea mult mai bine…asta mai mult nu functioneaza de cand am instalat-o …nu merge zile intregi….cand ai nevoie sa vezi ceva sau sa platesti nu functioneaza…..si nesimtitii…stiu si nu fac nimic de luni de zile

    Reply
  4. Constructorulmiky

    Buna seara asi avia si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta, am sunt si la Bucuresti si la sucursala mea din Iasi caci am o problema cu mybrd.net, nu pot sa intru in aplicatie pentru caci ei spun ca eu am gresit pinul de 5 ori, cum naiba e posibil daca eu am token care imi da pinul,
    Seara frumoasa sa aveti

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Aplicatia myBRD nu a functionat cateva zile pe telefoanele iPhone, in urma actualizarii sistemului de operare IOS 14.0. Problema este remediata in acest moment, a anuntat BRD.

      Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu myBRD mobile.

      Cu stima,

      Vasile Coman

      jurnalist

      Reclamatiibanci.ro

      0723292899

      Reply
  5. Emilia Anghel

    Buna seara !
    De cateva săptămâni aplicația MyBRD Mobaile nu merge sa ma loghez !!!

    Nu sunt in România sa pot merge la banca personal!
    Cum pot rezolva veșnica problema ????

    Reply
  6. Bianca Stoian

    Buna ziua!
    Nu merge sa fac transfer pe MyBRD către alte conturi. Pot rezolva la telefon, fără a ajunge la banca?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimata doamna,

      De ce nu puteti face transferuri catre alte conturi? Care e eroarea aparuta?

      Ar trebui sa se rezolve si prin telefon, fara sa trebuiasca sa ajungeti la banca.

      Daca nu reusiti, reveniti la mine, sa va ajut eu.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  7. Ciubotaru Tereza

    Imi scriu parola corecta insa imi da eroare de autentificare e a 2a zi de cand am aceasta problema. Ce pot face?

    Reply
  8. Lavinia M

    Am gasit parola, o aveam notata pe o hartiuta si tot nu merge sa ma loghez. Am pus-o corect si ieri, dar fiindca nu mergea am zis ca poate am gresit eu si am incercat si alte variante. Se blocheaza sistemul dupa un anumit numar de incercari? Am incercat azi si tot nu merge.Am sunat la TELEFON +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea) si mi-a raspuns rorbotul, am ales tasta 3 (pt servicii brd mobile) ca apoi sa imi spuna ca optiunea aia nu este disponibila.Foarte frumos.Nu inteleg de ce primim promisiunea ca totul e mai sigur asa, cu astfel de aplicatii etc, cand pentru foarte multi dintre noi singura amenintare e sistemul bancii, care are probleme si se intampla astfel de lucruri.

    Reply
  9. Lavinia M

    Azi 8.11.2019 nu merge aplicatia mybrd mobile.Scrie Eroare, autentificare esuata.De ce nu scrie macar daca e de la aplicatie sau daca e parola gresita?Am incercate atatea variante de parole cu alea 6 cifre incat nici eu nu mai stiu sigur acum care e.Cand mi s-a pus aplicatia pe telefon la banca nu m-a avertizat nimeni ce ati scris mai sus.Ca sub android 5 nu functioneaza si va trebui sa imi cumpar alt telefon sau sa merg la alta banca.Sau ca dupa un an va expira parola.Vi se pare normal sa obligati lumea in halul asta? De ce nu ati permis: cine doreste sa treaca la aplicatie si altele, iar cine nu sa ramana pe autentificarea normala pe siteul mybrdnet.Faptul ca depind de bateria telefonului sa fac o tranzactie sau sa cumpar ceva cu cardul e absolut penibil.Revenind, au am pusa aplicatia de o luna aproximativ si am android 9 pe telefon.

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Aveti dreptate, ar trebui sa scrie care e problema: daca e parola gresita, sau nu merge aplicatia. Trebuie sa stiti insa, ca daca introduceti gresit parola (codul PIN) in myBRD, va apare mesajul: „Eroare Autentificare esuata Ok”. Am verificat si eu daca functioneaza aplicatia si functioneaza, deci problema dumneavoastra este, probabil, de la parola.

      Pentru rezolvarea problemei, luati legatura cu BRD, pentru a primi o noua parola. Iata datele de contact ale BRD:

      TELEFON +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea)

      TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)

      *BANCA *22622 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)

      EMAIL: mybrdcontact@brd.ro

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.

      Vasile Coman
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
    1. admin Post author

      Care este problema cu aplicatia BRD Mobile? Nu o puteti accesa sau nu functioneaza parola?

      Reveniti la mine pentru ajutor.
      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  10. Oana Farley

    Am incercat browser diferit, laptop, smartphone, am pus parola intai si dupa id-ul, invers , nu stiu ce sa mai incerc. Doua telefoane la brd si nu am rezolvat nimic. Nu sunt in tara si depind de netbanking…

    Reply
  11. Oana Farley

    Nu pot accesa mybrd net. Imi spune autentificare esuata. Id e corect, pin-ul pt token e corec, imi genereaza codul. Nu functioneaza sub nici o forma.

    Reply
    1. admin Post author

      Ce mesaj primiti? Nu ati introdus corect PIN-ul, nu aveti net sau e alt mesaj de eroare?

      Faceti un screenshot si trimiteti-mi-l, sa vad despre ce este vorba.

      Ati reinstalat aplicatia, ati schimbat telefonul?

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
      1. Andrei

        Telefonul meu a făcut update la IOS 14 și acum nu îmi mai merge aplicația MyBRD, in sensul ca atunci când o deschid se închide automat aproape instantaneu. Am sunat la ei și au spus ca știu de problema și ca e in curs de rezolvare, dar ca nu au un termen. Acest răspuns îl găsesc ca fiind absolut înfricoșător in anul 2020. As fi curios daca aceasta problema o au și utilizatorii de Android? Banca spune ca nu aplicația lor e de vina, ca trebuie optimizat din IOS, ceea ce e de-a dreptul ilar. MyBRD e de departe cea mai execrabila aplicație de Banking, daca nu ar fi impus de la locul meu de munca, nu as vrea sa am de a face cu ei. Exista mai multe informații cu privire la aceasta situație? Mulțumesc anticipat pentru răspuns!

        Reply
        1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

          Andrei,

          BRD m-a informat ca, intr-adevar, aplicatia myBRD nu functioneaza pe noua versiune a sistemului de operare IOS 14.0 a telefoanelor iPhone.

          BRD spune ca problema se va rezolva saptamana viitoare, prin actualizarea aplicatiei myBRD.

          Iata precizarile BRD: “Situatia este legata de noua versiune de sistem de operare a telefoanelor Apple. Suntem deja in teste cu update-ul aplicatiei MyBRD mobile pentru iOS 14 si speram ca va fi gata in primele zile ale saptamanii viitoare. “

          Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu myBRD mobile.

          Cu stima,

          Vasile Coman

          jurnalist

          Reclamatiibanci.ro

          0723292899

          Reply
  12. CRISTEA IOAN

    După perioada de mentenanță nu mai pot accesa contul de my brd. Nu mai pot scrie parola deoarece nu îmi mai afișează căsuța cu numere. Va rog ca în cel mai scurt timp să-mi rezolvați problema deoarece am nevoie de acces la aplicație. Aștept răspuns pe email sau pe sms pe numărul de contact.
    Cu stima Ioan Cristea

    Reply
    1. admin Post author

      Stimate domn,

      Am luat legatura cu BRD si i-am rugat sa va contacteze pentru rezolvarea problemei. Daca aveti in continuare probleme cu accesarea aplicatiei, reveniti la mine.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
      1. Florin Paun

        Exact acelasi lucru il patesc si eu. Este de neconceput. Sunt plecat din tara si nu pot sa am acces la banii mei.

        Reply
      2. Beța Marian, Reșița

        Bună seara,nici la mine nu funcționează MyBRD,nu îmi accesează conturile,și vreau să plătesc facturile.

        Reply
  13. Razvan Putaru

    Doresc sa fac o sesizare catre BRD avand urmatoarea problema. Pe data de 15.03.2017 amd semnat un contract pentru o descoperire de cont cu creditu’ alocat 8000 lei. Am utilizat o suma considerabila de 3500 lei iar la plata salariilor au intrat suma de 6000. Toate bune si frumoase, ma gandeam ca se cei 3500 lei se actualizeaza automat in valoarea credituluu si platesc si dobanda si totul bune si frumoase. Era prea frumos este? Eu raman in jur de 2400 gandidu ma ca mai mult de 100 lei nu are cum sa ia dobanda pentru un descoperit care a durat maxim 14 zile. Ma duc frumos retrag banii din bancomat 2250 lei, totusi sa las o suma mai mare decat 100 lei sa nu am surprize, HA!? Intru pe aplicatie brd , ghici ce?, eu avand banii in buzunar 2250 , ei inca erau pe card adica in serverele lor, ok, poate nu s a actualizat, trece o zi, doua , degeaba, eu inca aveam peste limita de 8000 credit + diferenta din salariu. Ma prezint la o sucursala brd , explic duduii despre „fapta” si „averea” incasata, ea imi spune ca nu are cum , wow. Eu avand poze cu ora data si etc de pe aplicatie, duduia cheama o „duduie mai mare” care sa mi dea credibilitate in cele spuse. Nop, nici ea nu crede, ma pune sa retrag o alta suma de pe card , sa vedem daca se actualizeaza , ha , ghici ce , nu! Si uite asa ajung eu la limita creditului (in gandu’ meu totu’ era paranoia si ma credeam furat) fara sa am banii de dobanda , pe care ii voi platii si luna viitoare, frumos nu? De al draq ma duc sa imi bag banii in bancomat si degeaba. Am lasat o suma mult mai mare decat dobanda pe care duduia x a facut simularea si astept sa o traga naibii ca sa nu o prelungesc si sa ma folosesc in continuare de limita creditului . E uite ca sunt in iunie si eu inca platesc acea suma x . Si aplicatia iar nu se actualizeaza . Ha ha ha, ma duc sa inchid cardu’ si nu se poate fiindca s a adunat dobanda plus penalizari, plus un cacat mare pe care le voi lasa celor de la sucursala in dreptu’ usii, am platit dobanda , astept o luna si dupa ma cac. Corect!?

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 4 = 24