Nu mai pot intra in contul BRD cu parola si sunt in alta tara, mi-am schimbat numarul de telefon. Ce pot sa fac?

Mi-am schimbat numarul de telefon deoarece m-am mutat in Anglia pe perioada de studiu. Ca prin urmare, nu am primit mobile token si acum nu ma mai pot autentifica cu parola.

Am nevoie de cont cat de repede posibil deoarece e singurul pe care il am si il folosesc, dar ei mi-au comunicat ca trebuie sa completez un formular care mi-l vor trimite pe email, dar nu am primit absolut nimic.

Poate ma panichez eu prea mult, dar nu se poate rezolva cumva mai repede? Sa schimbe numarul ala de telefon si sa imi deie access la cont?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

BRD ar trebui sa va rezolve rapid problema, prin actualizarea noului numar de telefon folosit in Anglia.

Daca nu primiti e-mail de la BRD formularul pentru actualizarea datelor, va rog sa-mi spuneti, pentru a va ajuta.

BRD mi-a spus ca si-a anuntat clientii inainte de a opera schimbarea modului de autentificare in myBRD, care din aceasta luna nu se mai poate face cu parola, ci doar cu mobile token, in aplicatia pe telefoanele mobile, sau cu token fizic.

Totusi, multi clienti ai BRD mi s-au plans ca nu au stiut de schimbare si nu stiu din ce cauza nu mai pot avea acces la conturi doar cu parola.

Daca nu reusiti sa accesati contul BRD, reveniti la mine sa va ajut eu.

Cu stima,

Vasile Coman

jurnalist

Reclamatiibanci.ro

vasile.coman@reclamatiibanci.ro

0723292899

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


2 × 1 =