vodafone-reclamatie-abonament

Vodafone mi-a gresit factura si nu vrea sa o modifice. Ce pot sa fac?

Bună ziua…am făcut un contract la Vodafone, a doua zi am făcut sesizare pt a.l anula, deoarece am observat în contract nereguli fata de ce mi sa spus în magazin! Nu au vrut sa rezolve problema în niciun fel, iar acum mi.a venit factura exagerat de mare, am fost sa vad de unde e problema, iar în magazin mi sa spus ca a fost o greșeală la contract și ca nu am ce sa fac, decât sa plătesc ce mi sa trimis…cum as putea sa procedez? Pt ca nu vor sa remedieze problema, dar banii ii vor…


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Daca Vodafone v-a trimis o factura prea mare si recunoaste ca a fost o greseala la contract, trebuie sa faceti o reclamatie, in care sa le cereti sa va anuleze atat contractul, cat si factura.

Pentru a face o reclamatie la Vodafone, trebuie sa le trimiteti un e-mail la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau in scris, intr-un magazin Vodafone.

Reclamatiile se pot face si prin telefon, la numerele 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) sau printr-o scrisoare postala, la adresa: Bucuresti, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, Globalworth Tower, 020276. (Vedeti aici procedura privind reclamatiile)

Asteptati raspunsul la reclamatie de la Vodafone, dupa care reveniti la mine pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare pentru a rezolva problema, cu ajutorul ANPC, daca raspunsul Vodafone nu va multumeste, adica nu va anuleaza contractul si factura.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 10 sept., 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 + 9 =