Vodafone mi-a majorat abonamentul. Ce pot sa fac?

Cei de la vodafone au trimis un mesaj precum că au majorat abonamentul cu 1 euro, iar eu dacă nu l-am citit acel mesaj au trecut la fapte. Am sunat la serviciul clienți pentru a-mi exprima nemulțumirea, încât am vrut să-mi închei socotelile.

Mi-au făcut o ofertă de 3 euro nelimitat voce și date pe 6 luni eu fiind liber de
contract, iar linkul trimis în mesaj ca și semnătură era un cod din 4 caractere. Am spus că voi fi de acord numai dacă îmi vor trimite contractul pe mail. Mi-au promis că-l vor trimite. Nu s-a întâmplat acest lucru revenind la serviciul clienți, spunându-mi că numai cel căruia am fost alocat ca și persoană poate face acest lucru.

Am insistat să-mi modifice abonamentul dar fără succes motivând că oferta de 3 euro nu mai există și că eu revenit cu apel la serviciul clienți după expirare, FALS, chiar ei au recunoscut când am sunat, și nu se potrivesc cu mesajele primite pe telefeon,
și că au doar la 5 euro, eu nefiind de acord. După discuțiile avute cu mai mulți consultanți m-am trezit cu mai multe mesaje similare pentru a accepta oferta.

întrebarea mea se pune cum pentru 3 euro nu s-a validat iar pentru 5 euro s-a validat eu nefăcând nici o modificare ca și modalitate de a accesa acele link-uri trimise în
mesaj de tip text.


Raspuns

Stimate domn,

Nu trebuie sa va faceti probleme. Chiar daca Vodafone v-a validat, incorect, fara voia dumneavoastra, oferta, puteti renunta la contract, fara  explicatii, intr-un termen de 14 zile. Este un drept conferit prin lege.

Sfatul meu este sa apelati,  prin portare, la o oferta mai buna de la o alta firma de telefonie, recomandarea mea este Digi, care are abonamente mai ieftine, cu net nelimitat si minute nelimitate, atat in Romania cat si in Europa, dar si acoperire mai buna.

Cel mai ieftin abonament la Vodafone este de 9 euro, care include net de doar 25 de Giga si nu are minute in roaming, pentru a vorbi din alte tari straine.

Comparativ, Digi (RCS&RDS) are un abonament de 5 euro cu net nelimitat si minunte nelimitate atat in tara cat si in roaming in tarile din Spatiul Economic European (SEE). (vezi aici comparatia intre abonamentele Vodafone si Digi)

Digi (RCS&RDS) are cel mai bun semnal de telefonie si date mobile comparativ Orange, Telekom si Vodafone, care are cel mai slab semnal, conform unui anunt publicat de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), institutia care supervizeaza activitatea firmelor de telefonie.

Chiar daca va portati de la Vodafone, sfatul meu este sa faceti si o reclamatie la Vodafone, cu privire la cele intamplate.

Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link, prin telefon, la numarul *222 intr-un magazin Vodafone.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone, conform procedurii publicate de firma:

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Reveniti va rog la mine, pentru a-mi spune cum ati rezolvat problema cu Vodafone.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “Vodafone mi-a majorat abonamentul. Ce pot sa fac?

  1. NEGOITA FLORIN

    vodafone
    1.măreste ilegal abonamentul de la 40 lei, la 50 , apoi 60 lei???
    2.nu trimite factura si listingul convorbirilor
    3. lunar trimite un sms că au crescut convorbirile cu 20-30 %???fara dovez??
    4. face publicitate și reclamă desi in contract am interzis acestea!!
    5. nu ai unde depune o contestatie, sesizare sau reclamatie cu privire la expirarea abonamentușui și cresterea abuzivă a pretului???e un mod de a santaja pt a incheia un nou contract si a cumpăra un nou telefon??
    6. primesti zeci de telefoane de imbogatire peste noapte, de produse pe 2 bani, etc?
    7. Protectia datelor personale ȘI PROTECTIA CONSUMATORULUI este inexistentă la VODAFONE și AUTTORITATEA PT PROTECTIA DATELOR PERSONALE AR TREBUISĂ SE SESIZEZE ȘI SĂ APLICE LEGEA ȘI CELE MAI MARI AMENZI!!

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      1. Marirea abonamentului trebuie justificata de Vodafone, in caz contrar trebuie sa faceti o reclamatie.
      2. Vodafone este obligata prin contract sa trimita factura, iar la cerere si listingul convorbirilor.
      3. Majorarea costurilor trebuie motivata, altfel trebuie sa faceti reclamatie.
      4. Trebuie sa faceti reclamatie, daca Vodafone va trimite reclame nesolicitate.
      5. Reclamatia la Vodafone privind cresterea abuziva a preturilor o puteti face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, pe site-ul Vodafone, prin robotul Tobi, care necesita inregistrare cu date personale, prin telefon, la numarul *222, sau intr-un magazin Vodafone.
      6. Pentru a scapa de telefoanele de la persoane necunoscute, cautati pe net numarul dumneavoastra de telefon, pentru a vedea daca nu cumva este postat public pe un site, de unde poate fi luat de oricine. Daca nu-l gasiti, faceti o lista cu institutiile care v-au cerut numarul de telefon si trimiteti-le notificari privind protectia datelor personale, pentru a nu fi folosit decat in scopurile solicitate.
      7. Daca apreciati ca Vodafone incalca legea datelor personale, trebuie mai intai sa faceti o reclamatie la Vodafone, iar daca nu primiti raspuns in termen de o luna sau daca nu sunteti multumit de raspuns, puteti face o plangere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), pe site-ul dataprotection.ro, la acest link.

      Va rog sa reveniti cu rasunsurile la reclamatiile trimise Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 × 6 =