Vodafone mi-a prelungit abuziv abonamentul, prin telefon. Ce pot sa fac?

vodafone prelungire abonament reclamatie

Buna ziua,
Va scriu pentru ca am aflat ca cele 3 numre de abonamnet au fost prelungite cu inca 24 luni, dupa ce in luna Ianuarie si Martie am fost sunat de catre un Agent de vanzari al companiei Vodafone, ca sa mi prezinte pentru cele 3 numere o oferta ( fara telefon sau vreun accesoriu, sau altceva) si care nu va prelungi actul contractual doar ca este bonus, niste 5G ( care desi era activat in oferta decat l-am prelunjit unul dintre numere ca baza legala adica mergs cu contract semnat si stampilat intr-un sediu Vodafone.
Al telefon cu mare ” papagal de nu prea am inteles nimic, am zis ca este ok, doar sa nu mi se prelungeasca baza contractuala, si a zic ca NU,.. ca este Bonus…
A mai zis ca peste cateva luni imi va trimite oferta cu un terminal de telefon Nou, Nimic.. si dupa cateva luni am ajun la un sediu Vodafone, si SURPRIZA , toate cele 3 abonamenta ale Dvs au fost prelungite cu inca 24 luni urmand ca prin 2024 sa se expire..
Cica daca mi-am dat acordul cu nume data nastere, si ro -UL FIRMEI ESTE CONTRACT INCHEIAT. Dar ei au uitat sa o sune prima data pe ADMINSTRATORUL FIRMEI LEGAL ( EU SUN DOAR INPUTERNICITUL FIRMEI) PLUS CA SUNT PROBLEME MARI CU SEMNAUL LA CELE 2 LOCAII ALE FIRMEI, etc.. la inceput totul ok semnal servici bune, pe urma, slab, si au crescut abonamentele platesc enorm.. si faza tare la care am ajuns sava scriu ca au fost prelungite abuziv printr-n simplu telefon,, toate cele 3 numere fara nici un beneficiu, mai rau semnal de slaba calitate si servici la fel..
Cum pot sa rezolv impreuna cu Administratorul copanie
Va dati seama cati sunt in aceasi situatie? oameni batrani, care spun da. si sunt efectic furati de vorbe, etc..
L-eam cerut inregistrarea si nu vor sa mi-o da..
Astept raspun de la Dvs,
Multumesc
O seara buna!


Raspuns

Stimate domn,

Pentru ca agentul Vodafone nu v-a informat in mod adecvat in ce consta oferta, iar dumneavoastra nu ati inteles ca este vorba de o prelungire a abonamentului, sfatul meu este sa faceti la Vodafone o reclamatie, in care sa solicitati anularea abonamentului.

In reclamatie precizati faptul ca agentul Vodafone nu v-a explicat la telefon suficient de clar in ce consta oferta, iar dumneavoastra i-ati spus ca nu doriti prelungirea abonamentului.

Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Daca raspunsul Vodafone nu este cel asteptat, va voi sfatui cum sa recurgeti la ajutorul autoritatii responsabile pentru protectia consumatorului (ANPC) sau cu ajutorul altor autoritati.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 2 = 4