vodafone-reclamatie-abonament

Vodafone nu mi-a trimis telefonul si contractul, desi mi-a facut abonament. A fost un abuz, m-au furat. Ce pot sa fac, unde pot sa-i reclam?

Buna seara. In urma refuzului meu de a face abonament si a-mi porta numarul la cei de la Vodafone, acestia au convenit contrar si mi-au facut abonament fara a trimite prin curier contractul pentru a-l semna, fara a trimite telefonul care facea parte din abonament si fara a trimite cartela pentru portare. In momentul de fata mi-au blocat numarul de telefon de trei zile, pentru a face portarea. Dupa numeroase sesizari si convorbiri telefonice cu ei si promisiunea ca vor anula totul, tot nu s-a rezolvat nimic. In acest moment eu nu pot beneficia de telefonul meu. Tot ce au facut a fost in mod abuziv, fara acordul meu. Practic m-au furat. Doresc sa merg m-ai departe pe cale legala si sa-mi plateasca daunele pe care le suport de trei zile fara telefon. Doresc sa ma indruma-ti catre organele competente. Va multumesc.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Trebuie sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului (ANPC) impotriva Vodafone, pe site-ul http://www.anpc.ro, la acest link: http://reclamatii.anpc.ro.

In reclamatie mentionati ca Vodafone a actionat abuziv si nu v-a trimis contractul si telefonul, astfel ca nu puteti beneficia de serviciile de telefonie mobila.

Dupa ce primiti raspunsul de la ANPC, reveniti la mine sa va sfatuiesc ce trebuie sa faceti in continuare.

ANPC a constatat ca Vodafone are clauze abuzive in contracte, fapt confirmat si de justitie, printr-o decizie definitiva. (vedeti aici detalii)

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 18 Dec, 2020

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *


6 − = 2