Am cont myBRD, dar am schimbat telefonul. Cum pot reintra?

mybrd activare aplicatie

Buna ziua, am cont MyBrd dar am schimbat telefonul. Cum pot reintra?


Raspuns

Stimata doamna,

Pentru a reintra in contul online myBRD de pe noul telefon, va trebui sa reactivati aplicatia.

Conform informatiilor publicate de BRD, „serviciul (myBRD) poate fi accesat de pe mai multe dispozitive smartphone si/ sau tablete, pentru ca tu sa ai acces rapid oriunde si oricand la MyBRD Mobile. Orice dispozitiv suplimentar trebuie activat contactand banca si urmand pasii de activare.”

Iata pasii de activare a aplicatiei myBRD:

Pas 1Receptionarea elementelor de securitate din partea bancii:

  • Parola unica transmisa prin SMS pe numarul de telefon indicat de tine ca numar principal. Parolaare o valabilitate limitata
  • Codul de activare furnizat de catre Banca in timpul procesului de aderare la serviciu. Codul are ovalabilitate limitata

    Pas 2Descarcarea gratuita a aplicatiei specifice telefonului sau tabletei pe care o utilizezi. In functie de sistemul de operare utilizat de telefonul tau, aplicatia se descarca din:
    – Google Play Store pentru sistemul de operare Android
    – AppStore pentru sistemul de operare iOS
    – Windows Phone Store pentru sistemul de operare Windows Phone

    Pas 3Lansarea aplicatiei

    Pas 4: Selectarea optiunii “Activare MyBRD Mobile”

    Pas 5Introducerea elementelor de securitate ‐> Codul de activare si Parola unica primita prin SMS

    Atentie! Codurile de securitate devin invalide daca sunt introduse gresit de 5 ori. In acest caz este necesar sa contactezi Banca pentru atribuirea unor noi elemente de securitate.

    Pas 6Alegerea unui cod PIN si confirmarea acestuia.
    Codul PIN va fi utilizat pentru accesul in aplicatie dar si pentru semnarea (autorizarea) tranzactiilor.Codul trebuie sa aiba 6 caractere numerice. (ex. 123456)

Va rog sa reveniti la mine daca intampinati probleme cu activarea aplicatiei myBRD pe noul telefon.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 2 = 0