Aplicatia de pe telefon BT Pay nu se deschide si nu afiseaza soldul. De ce?

bt pay aplicatie

Bună ziua aplicația de pt tel BT plai nu se deschide se invirte și nu afișează soldul


Raspuns

Stimata doamna,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate, o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon:  0264 308028.

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:

Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 4 = 3