problema smart mobile raiffeisen

Aplicatia Raiffeisen online nu mai functioneaza. Ce pot sa fac?

De câteva luni aplicația Raiffeisen online nu mai funcționează. Am primit un mesaj in vechea aplicație prin care îmi spunea să
actualizez datele,adică să șterg app și s-o reinstalez și de atunci nu am mai reușit.

Am sunat și la *2000 am așteptat ore și ore și nimic. Azi am fost și la banca la Dr tTr Severin și iar nimic.
Menționez că dețin un tel Oppo Reno 5


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

In primul rand, trebuie sa verificati daca telefonul dumneavoastra, Oppo Reno 5, are Android 6 minim sau o versiune superioara.

„Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, versiunea minima pentru utilizarea aplicatiilor Smart Mobile si SmartToken este Android 6, iar pentru iPhone, versiunea minima este iOS 13”, a anuntat Raiffeisen Bank.

Vedeti aici alte informatii privind versiunile minine ale sistemelor de operare pe care pot functiona aplicatiile altor banci.

In alt doilea rand, verificati la Raiffeisen daca vi s-au actualizat datele personale, in urma notificarii pe vechea aplicatie, in caz contract fiind posibil sa aveti contul blocat si implicit sa nu puteti folosi aplicatia Raiffeisen.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen Bank.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 08 mai, 2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × 8 =