BT nu mi-a raspuns la cererea de schimbare a indicelui ROBOR in IRCC. Ce pot sa fac?

Buna ziua. Am credit prima casa de la BT si am depus cerere de schimbare a indicelui ROBOR in IRCC in 09 August 2022. Inca nu am primit nici un raspuns. Intre timp am fost programata la ei sa cer lamuriri si mi-au comunicat ca cererea mea este in procesare, ca a fost inregistrata in „centrala” in data de 20 August, sambata si vor trimite email sa urgenteze procedura. Ce ma sfatuiti sa fac?

Scadenta ratei este in 15 ale lunii si ieri am primit mesaj ca rata s-a marit din nou . Nu doresc sa paltesc atat de mult. Din decembrie anul trecut rata a crescut cu 500 lei. Multumesc anticipat.


Raspuns

Stimata doamna,

Termenul legal de raspuns la o solicitare este de 30 de zile, timp in care Banca Transilvania (BT) ar fi trebuit sa dea curs la cererea de schimbare a indicelui de dobanda ROBOR in IRCC.

Sfatul meu este sa trimiteti prin e-mail o reclamatie la banca, in care sa va plangeti de intarzierea raspunsului la cererea de modificare a indicelui de dobanda la credit.

Daca nu primiti raspuns la cerere pana la data scadenta a ratei, va trebui sa achitati rata la valoarea calculata cu ROBOR, pentru a nu risca sa acumulati restante.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Banca Transilvania.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 4 = 11