Ce pot sa fac daca bancomatul nu mi-a dat banii, dar de pe cont mi i-au retras?

Am vrut sa retrag 600 de lei de pe un card Raiffaisen de la un bancomat BRD. Bancomatul mi-a dat doar cardul, banii nu, insa de pe cont mi i-au retras (-600 lei). Mentionez ca nu am cerut chitanta. Am facut o sesizare prin Agentia Raiffaisen si una telefonic, dar nu am primit nici un raspuns.


Raspuns

Se mai intampla astfel de cazuri, din cauza unor erori ale bancomatului.
Pentru a primi banii, trebuie sa va adresati cu o cerere in acest sens la BRD. Am trimis si eu la oficialii bancii cazul dumneavoastra, cu rugamintea sa-l analizeze, dar inca nu am primit un raspuns.

BRD ne-a trimis in final un raspuns:

„In cazul in care cardul este folosit la un alt bancomat decat cel al bancii emitente, refuzul la plata si procedura aferenta se desfasoara, conform regulamentelor organizatiilor internationale de carduri, prin intermediul bancii emitente, in cazul de fata, Raiffeisen. Punctul de contact al clientului este deci banca emitenta.”

Va rog sa reveniti daca nu reusiti sa rezolvati problema cu banca sau daca aveti nevoie de ajutor sau de alte informatii.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “Ce pot sa fac daca bancomatul nu mi-a dat banii, dar de pe cont mi i-au retras?

  1. Dobre Roxana

    Buna seara,
    Din data de 15.08.2015 cand ATM BRD nu mi-a eliberat banii, am primit un singur raspuns de la Brd si anume „din 22.08.2015 de cand Brd a primit sesizarea mea trebuie sa treaca 45 de zile pentru a-mi oferi un raspuns”….
    Cele 45 de zile au trecut, dar eu n-am mai primit nici un raspuns, cu toate ca am insistat la cei de la Raiffaisen. Acestia imi spun doar sa astept.
    Va multumesc frumos si sper din suflet sa ma ajutati

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 1 = 3