Cum imi actualizez datele personale la Raiffeisen, daca nu sunt in tara?

reclamatie Raiffeisen

„Mama mea are 89 de ani si locuieste in Germania. Are un cont deschis la Reifeisen Romania.

De curand a primit o scrisoare in care i se cerea ca pana in data de 5 Februarie 2024 sa isi actualizeze datele. In caz contrar i se va inchide contul.

Mama mea nu are cont online si nici nu se pricepe. Nu poate suna la banca pentru ca nu aude. Se deplaseaza cu mare greutate. Cand a deschis contul, nu a numit nici un imputernicit.

Va rog sa aveti bunavointa sa ma sfatuiti cum as putea sa o ajut sa nu i se inchida contul.
Multumesc”


Raspuns

Stimate domn,

Daca persoana care trebuie sa-si actualizeze datele personale la Raiffeisen Bank nu este in tara si nu poate merge la o unitate a bancii din Romania, are urmatoarele alternative:

  1. Poate face actualizarea datelor din aplicatia bancii, Smart Mobile, dar numai daca nu ai schimbat, intre timp, actul de identitate;
  2. Daca nu are aplicatia, poate face o procura prin care imputerniceste o alta persoana din tara sa-i actualizeze datele personale;

Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu actualizarea datelor personale la Raiffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 + = 3