brd-inchidere-cont-reclamatie

Cum se poarta BRD cu un client in timpul starii de urgenta: i-a luat tot salariul de pe card, fara sa-l anunte

Un cititor ni s-a plans ca BRD i-a luat toti banii din salariu de pe card, fara sa fie avertizat in prealabil, iar acum refuza sa-i restituie macar o parte din ei, pentru a-si putea intretine familia afectata de criza COVID-19.

Clientul BRD a constatat ieri ca toti banii din salariu au fost blocati de banca, fara sa fie avertizat in prealabil si fara sa stie din ce motiv, dat fiind ca era la zi cu rata lunara la descoperitul de cont.

A sunat la banca sa intrebe ce s-a intamplat, dar nu i-a raspuns nimeni la telefon, dat fiind ca BRD, la fel ca alte banci, este asaltata cu apeluri de la clientii care vor sa-si amane ratele la credite, asa incat a mers la banca sa afle.

La banca a fost anuntat ca banii i-au fost retrasi pentru achitarea integrala a descoperitului de cont, intrucat contractul a experita de peste 30 de zile, iar el nu s-a prezentat in acest interval pentru reinnoirea lui.

“Dar nu am fost anuntat sa vin sa reinnoiesc contractul!”, a exclamat clientul BRD. Functionara bancii i-a replicat ca banca i-a trimis prin posta o invitatie de a se prezenta la banca in acest scop.

Clientul BRD i-a raspuns ca nu a primit scrisoarea de la banca si a intrebat cand a fost expediata si daca poate sa-i arate dovada trimiterii, insa reprezentanta BRD a spus ca nu le are.

Fara explicatii a ramas clientul BRD si cand a intrebat de ce nu i s-a trimis un mesaj pe telefon ca trebuie sa vina sa reinnoiasca acel contract de descoperit de cont. In schimb, banca l-a anuntat, cu cateva zile in urma, ce dobanda are de platit in aceasta luna.

“Cu ce am gresit? Ce n-am respectat?”, a intrebat-o clientul pe reprezentanta BRD. “Ati ramas dator la banca si trebuie sa platiti”, a venit raspunsul acesteia.

“Dar nu m-ati anuntat ca trebuie reinnoit contractul, n-am avut niciodata restante, din 2014 de cand am acest contract. Eu de unde sa stiu? Cu ce sunt eu vinovat. Si de ce mi-ati oprit tot salariul? Eu cu ce mai traiesc?”, au fost intrebarile firesti ale clientului BRD.

Fara rezultat, insa. “Puteti face orice sesizare, nu vi se va accepta”, a raspuns angajata BRD.

Mai mult, ne-a relatat cititorul, BRD i-a propus sa faca un nou credit, pe cinci ani, cu care sa poata acoperi datoria la descoperitul de cont.

E normal asa ceva? a intrebat el.

Fireste ca nu este normal, mai ales in aceasta situatie de criza, cand bancile nu ar trebui sa le creeze probleme clientilor si sa-i sileasca sa se deplaseze la sucursale.

BRD este vinovata pentru ca nu si-a anuntat clientul inainte de a-i bloca cardul, iar mai apoi a procedat incorect cand i-a retinut toti banii din salariu.

Am intrebat BRD daca asa procedeaza cu toti clientii sau este un caz izolat, care poate fi solutionat amiabil, insa nu am primit niciun raspuns.

Citeste articolul integral pe Bancherul.ro