De ce nu merge aplicatia BT Pay?

btpay aplicatie

Buna ziua,aplicatia BTPay nu merge nicicum de 3 zile.imi apare mesajul:Connection lost.There was a network error.Please check your connection.Am fost la doua sucursale BT si au incercat fiecare aproape cate o ora,au facut si demersuri la colegi dar nu functioneaza.

Va multumesc,o zi buna.


Raspuns

Stimate domn,

Aplicatia BT Pay are o noua versiune in 24 noiembrie, de aceea sfatul meu este sa verificati daca aveti aplicatia actualizata cu noua versiune, aceasta fiind o posibila cauza pentru problema de functionare a aplicatiei de la Banca Transilvania.

Daca aveti aplicatia actualizata cu ultima versiune, iata care ar putea fi alte cauze pentru care nu o puteti folosi: neactualizarea datelor personale la banca, setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.), o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon:  0264 308028.

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:

Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 9 =