Humanik nu mi-a închis creditul la Biroul de Credit. Ce pot să fac?

humanik credit reclamatie

„Am lichidat anticipat pe 23.05 un credit luat pe 6 luni la Humanik. Nici pana astăzi, 1 iunie, nu apare actualizata închiderea la Biroul de Credit.

Am contactat Hunaik care spune ca au actualizat, am contactat Biroul, care spune ca e treaba celor de la Humanik.

Care este calea de rezolvare?”, întreabă un cititor.


Raspuns

Stimate domn,

Nu este normal ca IFN-ul Humanik să nu vă închidă creditul la Biroul de Credit nici după o săptămână după ce l-ați plătit.

Actualizarea datelor la Biroul de Credit nu ar trebui să dureze mai mult de 2 zile lucrătoare.

Dacă IFN-ul Humanik v-a spus că a trimis la Biroul de Credit adresa de închidere a creditului, însă de la Biroul de Credit vi s-a spus că nu s-a făcut o astfel de cerere, atunci trebuie să procedați astfel:

  • Cereți la Humanik, prin e-mail, la adresa client@humanik-credit.ro, o dovadă a trimiterii cererii de închidere a creditului către Biroul de Credit;
  • Dacă nu primiți respectiva dovadă, atunci va trebui să recurgeți la ajutorul unei instituții de protecție a consumatorilor (ANPC) sau de soluționare alternativă a litigiilor (CSALB). Eu vă recomand să apelați mai întâi la CSALB, pentru că problema se poate rezolva mai rapid și mai ușor.

Vă rog să reveniți cu răspunsul primit de la IFN-ul Humanik, pentru a vă ajuta să rezolvați problema cu Biroul de Credit.

Cu stimă,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamații Bănci

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 4 = 5