Nu pot accesa aplicatia George. Imi arata ca nu am acces la internet. De ce?

george-bcr-aplicatie

Nu pot accesa aplicația George. Îmi arată ca nu am acces la internet. De ce? Am vrut sa actualizez aplicatia etoken, dar nu
eusesc, apare cod eroare 300.9.8.klnzse6.


Raspuns

Stimata doamna,

Am transmis la BCR reclamatia dumneavoastra, iar reprezentantii bancii mi-au raspus ca trebuie sa reinstalati aplicatia George.

Iata raspunsul BCR:

„Suntem permanent în proces de dezvoltare a functionalităților în George, iar acest lucru presupune și actualizarea periodică a versiunilor aplicațiilor eToken și George. Prin actualizarea aplicațiilor, se aduc atât îmbunătățiri ale acestora, cât și ale gradului de securitate.

Ca soluție punctuală pentru cazul de față, recomandăm reinstalarea aplicației George și reluarea conectării. În cazul în care întâmpinați probleme în continuare, vă rugăm să solicitați suport prin apel la Contact Center BCR: *2227 sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate, număr cu tarif normal). „

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia George.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

5 raspunsuri la “Nu pot accesa aplicatia George. Imi arata ca nu am acces la internet. De ce?

  1. Andrei Alexa

    Aceasi problema a aparut de ieri la aplicatia george,atat pe contul sotiei cat si pe al meu…pe telefonul sotiei am dezinstalat aplicatia si am incercat sa o reinstalez dar am avut marea surpriza sa constat intrand pe google play si cautand aplicatia george ca defapt nu o gasesc,ca si cum nu ar exista…
    Am incercat sa ma lamuresc sunand la *2227 si stai in telefon…poti sa faci si schimbul 3 fara griji

    Reply
      1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

        Stimata doamna, pentru rezolvarea problemei, trebuie sa reinstalati aplicatiile George si eToken, care au fost recent actualizate.

        Iata raspunsul BCR:

        „Suntem permanent în proces de dezvoltare a functionalităților în George, iar acest lucru presupune și actualizarea periodică a versiunilor aplicațiilor eToken și George. Prin actualizarea aplicațiilor, se aduc atât îmbunătățiri ale acestora, cât și ale gradului de securitate.

        Ca soluție punctuală pentru cazul de față, recomandăm reinstalarea aplicației George și reluarea conectării. În cazul în care întâmpinați probleme în continuare, vă rugăm să solicitați suport prin apel la Contact Center BCR: *2227 sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate, număr cu tarif normal). „

        Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia George.

        Cu stima,

        Vasile Pop Coman
        jurnalist
        Reclamatiibanci.ro
        vasile.coman@reclamatiibanci.ro
        0723292899

        Reply
        1. Maria

          Nu se poate instala din nou aplicatia, deoarece nu se mai gaseste in magazin play. Inainte e a dezinstala, verifucati daca este si in magazin play. Tot ce e posibil sa nu mai gasiti ce sa instalati. Aceeasi problema scrie si la noi. Trri conturi, dar am verificat in magazin play inainte de a dezinstala. Si nu este aplicatia George Bcr

          Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 − = 1