Nu pot folosi cardul in euro BRD, desi am introdus corect PIN-ul. Ce fac?

Nu pot folosi noul card BRD in euro, preschimbat dupa ce a expirat celalalt card, deoarece apare la ATM mesajul „pin incorect” desi am tastat corect codul PIN.


Raspuns

Stimata doamna,

Va rog sa contactati banca BRD prin telefon, Facebook sau e-mail pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Adresa de Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale

Adresa de mail: vocalis@brd.ro

Sunati la call-centerul bancii, la urmatoarele telefoane:

– 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie

*BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone

– tel verde: 0800 803 803

Va rog sa reveniti daca nu rezolvati problema sau daca aveti nevoie de noi informatii, oricand mai aveti o probema cu vreo banca,

Cu stima,
Vasile Coman

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 9 = 54