provident-reclamatie-CSALB

Am poprire pe conturi de la Provident, dar n-am primit instiintare ca am ceva de plata. Ce pot sa fac?

Bună ziua, vin la dumneavoastră cu o întrebare în ideea ca poate ma puteți ajuta. Am făcut un imprumut la Provident în 2014, am primit acum 3 ani o suma de bani în urma căreia am primit un avertisment de plata. Am plătit suma respectiva.

Acum doua zile am primit un email de la o anumita banca ca am proprire pe conturi tot de la Provident pe o alta suma, și o scrisoare acasa prin care sunt executata silit prin proprire. Țin sa precizez ca nu sunt în tara de 4 ani și în tot
acest timp nu am primit nici o înștiințare prin care sa mi se aducă la cunoștință ca mai am de plata ceva.

Am poze cu ce am primit prima data și cu ce am primit acum 2 zile +email. Va rog dacă puteți sa ma ajutati, bineînțeles contra cost. Va mulțumesc!!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Ceea ce trebuie sa faceti este sa luati legatura cu Provident (tel. 0219877 sau 021.275.75.75 sau e-mail: relatiicuclientii@provident.ro) si sa solicitati lamuriri cu privire la situatia datoriei si contextul in care ati fost executata silit, fara sa fiti instiintata in prealabil.

Daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Provident, va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta eu.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 29 iun., 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + 8 =