Care este procedura de stergere din Biroul de Credit?

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns cu privire la stergerea istoricului negativ din Biroul de Credit (BC).
In urma cu ceva timp am vrut sa accesez un credit de nevoi personale si m-am lovit de o problema. Inscriere in BC. Mentionez ca nu am stiut de aceaste problema si nici nu am fost instiintata in prealabil despre consecinte sau alte neplaceri produse de raportarea la BC.
Suma este achitata.
Ce as pute face si cum se procedeaza?
Multumesc.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
biroul-de-credit-date-contact

Biroul-de-credit-stergere-datorie

Buna ziua,

Procedura de stergere din Biroul de Credit este simpla si gratuita: faceti o cerere de stergere a datelor direct la banca sau IFN-ul care v-a raportat sau prin intermediul aplicatiei de pe site-ul Birouldecredit.ro.

Daca banca sau IFN-ul va refuza stergerea, adresati-va la la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), pe site-ul oficial al institutiei: www.dataprotection.ro.

Iar daca si de la ANSPDCP primiti raspuns negativ, atunci trebuie sa adresati o plangere la Protectia Consumatorilor, pe care o puteti face simplu, online, pe site-ul ANPC.ro.

Procedurile de stergere din Biroul de Credit sunt simple si nu va costa nimic. De altfel, nu va recomand sa apelati la diverse persoane, avocati sau firme care va pot pacali cu promisiuni false ca va pot sterge din Biroul de Credit.

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nelamuriri sau daca doriti sa va ajut sa va rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 03 aug., 2018

6 raspunsuri la “Care este procedura de stergere din Biroul de Credit?

  1. juchi emil

    adresa de email de la ANSPDCP

    Reply
    1. admin Post author

      Adresa de e-mail de la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) la care se pot trimite reclamatii este urmatoarea: anspdcp[at]dataprotection.ro.

      Reveniti la mine daca aveti probleme.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  2. Cristina

    Buna ziua,
    Am facut o adresa catre CEC pentru stergerea datelor din biroul de credit, insa am primit raspuns negativ. Ce motiv ar trebui invocat mai exact pentru a putea fi sters? Multumesc.

    Reply
    1. admin Post author

      Motivul pe care trebuie sa-l invocati este problema privind raportarea la Biroul de Credit. In functie de fiecare persoana, pot fi diverse probleme, printre cele mai frecvente fiind neinformarea cu cel putin 15 zile inainte de raportarea restantelor in baza de date a datornicilor sau greseli in privinta inregistrarii datelor.

      Reveniti va rog la mine daca doriti sa va ajut sa rezolvati problema.
      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  3. Tomulescu Vali

    Buna ziua,
    Am solicitat, acum o luna, o cerere de stergere istoric negativ din BC, catre First Bank (banca care a preluat activele Piraeus Bank) si am primit raspuns, ca s-a dispus stergerea doar partial a istoricului negativ. Textul e cumva incomplet in sensul ca, citez: ” Datele care mai figureaza in istoric la BC, au fost transmise potrivit dispozitiilor contractuale si prevederilor legale in vigoare la data comunicarii lor (art 8 si 9/ Decizia 105/2007 a ANSPDCP si art 12 din legea 677/ 2001, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
    Nelamurire, cui au fost transmise? Ce date ar mai fi ramas stocate? Ce ar fi de facut ca sa aflu ce a ramas?
    Multumesc anticipat.

    Reply
  4. Ene Mioara

    Buna ziua .Eu am avut probleme cu Pireaus Bank .Acum am constatatat ca m au bagat in Biroul de credit ca nu am platit la timp 1 rată Ce sait să acesez ptr .o. Verificare Va rog .Multumesc

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 + 2 =