Daca am o problema cu Ferratum, cum ii pot contacta?

ferratum reclamatie

Daca ai o problema cu acest fost IFN cum îi poți contacta? Doar prin email și cu răspuns într-o săptămână?


Raspuns

Stimate domn,

Intr-adevar, sunt greu de gasit datele de contact esentiale ale Ferratum, precum numar de telefon si adresa de email pe site-ul sau, Ferratumbank.ro.

La pagina Contact exista insa cateva linkuri la Asistenta clienti – Gaseste date de contact in functie de categorie, iar la categoria Probleme in rambursarea creditului este afisat acest text:

„Scadenta creditului depasita, cum pot obtine o amanare la plata ratei sau a creditului?
Pentru stabilirea unui angajament de plata, echipa de Colectare poate fi contactata la numarul +40310052058 , de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 13:00 sau pe e-mail la adresa: restante@ferratumbank.ro.”

Pe site-ul Ferratumbank.ro, pe prima pagina, nu exista vreo referire cu privire la reclamatii. Doar la o cautare pe site am gasit o pagina privind procedura de raspuns la reclamatii, dar fara date de contact (vezi foto).

Iata textul din aceasta pagina:

„Unde pot depune o reclamatie?
In cazul in care aveti plangeri, aveti dreptul sa le depuneti direct la Ferratum, utilizand datele de contact furnizate in Contractul de credit sau pe site-ul web.
Reclamatiile se soluționeaza prin negocieri.
Veti depune reclamatia in scris (inclusiv e-mail).”

Asadar, puteti suna la Ferratum la telefonul +40310052058 , de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 13:00, sau le puteti trimite un e-mail la adresa: restante@ferratumbank.ro.

Daca doriti sa faceti o reclamatie la Ferratum, folositi aceleasi date de contact, pentru ca nu am gasit altele.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Ferratum.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − = 7