Nu mai merge aplicatia YOU BRD. Ce pot sa fac?

you brd problema activare

Buna ziua, de o lună nu mai merge aplicația you brd, am deschis aplicația cu
permisul de ședere si dupa o mers si acum numai fuctioneaza numai pot face plățile numai pot face transferul Nustiu cum sa procedeze am fost si la bancă brd si am sunat si la Nr verde si nimica daca ma puteti ajuta să ami fac aplicația


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil sa existe vreo problema cu contul dumneavoastra la BRD, de exemplu nu aveti actualizate datele personale, sau o problema tehnica de functionare a aplicatiei, daca nu reusiti sa utilizati aplicatia de mobile banking YOU.

„Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11.

Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD”, conform informatiilor publicate de BRD.”

BRD

Trebuie sa tineti cont si de faptul ca aplicatia YOU are o noua versiune, din 1 iunie 2022, de aceea ar trebui sa va actualizati aplicatia BRD.

Pentru activarea aplicatiei trebuie sa mergeti intr-o unitate BRD.

Conform informatiilor publicate pe site-ul BRD, „pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD.” 

Iata pasii pentru activarea aplicatiei YOU BRD, conform ghidului BRD:

  1. Intra in Google Play sau in App Store, cauta aplicatia You BRD si descarc-o in telefon. Aplicatia poate fi accesata doar de catre clientii BRD care detin telefoane ale caror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS 11.
  2. Deschide aplicatia si atinge butonul “Activeaza acum” si parcurge pasii urmatori.
  3. Din motive de securitate, este necesar sa treci printr-un scurt proces de verificare a identitatii. Acest proces se va deschide automat intr-o pagina noua din browser-ul tau de pe telefonul mobil. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii de mai jos. Dureaza doar 5 minute.
    1. Introduci si validezi adresa ta de e-mail
    2. Scanezi cartea de identitate si iti faci un selfie
    3. La final continui in aplicatia YOU
    De asemenea, poti sa iti actualizezi datele personale daca este necesar, sau iti poti creea un cont BRD in caz ca nu ai unul.
  4. Deschide aplicatia si atinge butonul “Activeaza acum” si parcurge pasii urmatori.
  5. Introdu datele personale specificate in pagina numita “Date personale”. Si apasa Continua.
  6. Introdu ultimele 4 cifre de la orice card BRD activ.
  7. Trebuie introdus codul format din 6 cifre venit prin SMS. Daca nu se primeste SMS-ul, apasa pe “Nu am primit SMS-ul”.
  8. Introdu codul PIN pe care il vei folosi pentru a te autentifica in aplicatia You. Reintrodu pentru confirmare, codul PIN setat in pasul anterior. Codul PIN trebuie sa fie format din 6 cifre. Nu are voie sa se repete aceeasi cifra de mai mult de 2 ori consecutiv.
  9. Apasa “Sunt de acord cu termenii si conditiile” si bifa “Am fost informat” pentru a putea finaliza procesul de inregistrare in aplicatia You. Fara acest acord nu se poate folosi aplicatia.
  10. Configurarea aplicatiei poate sa dureze pana la 3 minute. In timpul acesta aducem toate informatiile utilizatorului si ii pregatim experienta in You. Dupa finalizarea configurarii, utilizatorul trebuie sa apese “Vezi conturile” si va fi afisata pagina principala a aplicatiei.

De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este motivul pentru care nu puteti activa aplicatia YOU.

Puteti lua legatura cu BRD prin telefon, la numarul  021 302 6161, prin Facebook, la acest link, sau pe site-ul BRD.ro, prin chat.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

8 raspunsuri la “Nu mai merge aplicatia YOU BRD. Ce pot sa fac?

  1. Violeta Altmann

    9 din 10 încercări de a access aplicația you BRD in Decembrie 2022 rezulta in loading error. Try again later.
    Se lucrează la rezolvarea acestei probleme?

    Reply
  2. Bodea Bogdan

    aparent aplicatia functioneaza doar daca disppozitivul este conectat la o retea wifi, ceea ce este extrem de incovenient
    Datele mobile chiar daca au o viteza mai mare decat reteaua wifi sunt respinse iar aplicatia spune ca a aparut o problema la conexiune.
    Care este cauza?

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Verficati daca aveti conexiune la internet pe datele mobile, apoi reincercati logarea in aplicatie. Daca nu functioneaza cu datele mobile, dar functioneaza pe wifi, inseamna ca aplicarea are o eroare, caz in care trebuie sa sunati la BRD, pentru a semnala aceasta problema.

      Reveniti va rog sa ne spuneti daca si cum ati rezolvat problema.

      Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Pentru obtinerea unui nou ID (codul de utilizator) pentru acces (logare) in aplicatia BRD, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:

      – sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu BRD.

      Reply
  3. apo

    De la BRD mi au spus ca nu reușesc să facă sa intre an datele mele personale si nu pote sa deschida aplicația

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Probabil ca problema in cazul dumneavoastra este actualizarea datelor personale, daca initial ati folosit aplicatia cu permisul de sedere.

      O alta cauza ar putea fi neactualizarea aplicatiei YOU BRD cu noua versiune, disponibila din 1 iunie.

      De aceea, sfatul meu este sa luati din nou legatura cu BRD, pentru a verifica daca aveti actualizate datele personale, apoi sa va actualizati si aplicatia YOU BRD cu cea mai noua versiune.

      Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa rezolvati problema cu aplicatia YOU BRD.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − = 2