Nu-mi mai functioneaza aplicatia YOU BRD. Ce pot sa fac?

problema you brd

Buna ziua, am aplicația you brd de multa vreme. De săptămâna
trecută n a mai funcționat. Am fost pe 8 sept la agenția brd din
bucureștii noi si mi s a spus că…asta e ! După lungi insistențe
m au reprogramat săptămâna asta. Am fost acum. Raspunsul e
halùcinant: după ceva modificări în aplicație la unii merge, la
altii nu. Adică, ca la ruleta ruseasca: cum ti e norocul… Am
întrebat unde pot sa ma adresez ca aplicația sa meargă din nou. Am
fost asigurată ca nu exista nimeni in Romania unde pot merge sa
rezolv problema !!! Am întrebat apoi cum imi plătesc eu facturile.
Raspunsul a fost si mai simplu: va duceți la toate casieriile de unde
aveti facturi.
E stupid !!! Eu vreau sa mi functioneze din noi aplicația !!! Unde
pot rezolva problema ? Multumesc


Raspuns

Stimate domn,

Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

  • apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
  • Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
  • Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare  (storage);
  • Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

BRD

Daca aplicatia YOU BRD nu va functioneaza nici dupa aceste setari, solutia este sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei.

Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “Nu-mi mai functioneaza aplicatia YOU BRD. Ce pot sa fac?

  1. apl

    Buna ziua, multumesc pentru răspunsul prompt. Tot ce ati recomandat s a încercat deja de către funcționarii de la Agenția Bucureștii Noi fara niciun efect, de câteva ori deja, si azi si joia trecută.
    Ei spun că nu stiu ce sa faca mai mult.
    Eu am nevoie sa mi recomandați un loc (sucursala, alta agentie, etc) in care cineva sa rezolve problema, nu sa ma trimita la casierii sa plătesc facturi.MuMultumesc

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 + = 11