george-eroare-aplicatie

Nu pot accesa aplicatia George. Ce pot sa fac?

Am aproape 3 saptamani de cand nu pot accesa aplicația George, de fiecare dată imi da eroarea 9022 si sa contactez centrul de informații. Ma aflu in alta tara si deja am cheltuit toti banii de pe telefon încercînd să iau legatura cu centrul de informații. Ce pot sa fac?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Am transmit la BCR problema dumneavoastra, iar reprezentantii bancii mi-au spus ca va vor suna, pentru a va ajuta sa accesati aplicatia George.

Daca nu se rezolva problema, trimiteti un e-mail la BCR, la adresa: contact.center@bcr.ro sau sunati la 021.407.42.00.

Va rog sa reveniti la mine sa-mi spuneti daca ati reusit sa accesati din nou aplicatia George.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 20 Jan, 2021

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *


6 − = 4