Vodafone mi-a facut poprire, desi le-am cerut sa inchida contractul! Ce pot sa fac?

vodafone-reclamatie-abonament

Va scriu in speranța ca ma veți putea ajuta. In urma cu câțiva ani am anunțat la Vodafone ca părăsesc țara și doresc sistarea contractului, atunci mi s-a raspuns ca e in regula si ca vor anula din Calculator. Acum ma trezesc cu und document prin care ma anunta ca am o poprire …se poate face ceva sau sunt obligat sa plătesc toată aceasta suma ?


Raspuns

Stimata doamna,

Vodafone ar fi trebuit sa va inchida contractul, dupa cum v-a confirmat, nu sa va execute silit prin poprire.

Probabil ca este vorba de o greseala a Vodafone, daca nu v-au inchis contractul, asa cum v-au spus, de aceea sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone, prin telefon ( *222), e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta, la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunul la reclamatie primit de Vodafone, pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare, pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, printr-o negociere amiabila sau cu ajutorul ANPC.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 3 = 0