Vodafone mi-a prelungit abonamentul fara sa ma anunte si nu-mi raspunde la telefon. Unde pot depune o reclamatie?

vodafone-reclamatie

„Buna ziua. Anul trecut am sunat la vdf sa mi facă o oferta de roming pt că ieșeam din tara,I am spus sa mi facă o oferta încât să mă țină 2 săptămâni, mi sa spus că voi plati 1 an de zile acea oferta,am acceptat.odata ajunsă în Italia sa terminat romingul deci am putut beneficia de oferta doar 1 zi după care am primit mesaj că sa terminat in condiția in care mă asigurat că mi va ajunge oferta făcut pe 2 telefoane .

la momentul de față plătesc oferta și nu doar atât mi sa mai prelungit contractul cu inca 2 ani de zile fara a mă anunță .Am sunat să vorbesc deoarece vreau să mă schimb de companie contractul pe care îl am se terminase dar mi sa spus că mai am inca 2 ani deoarece oferta de roaming care mi sa făcut mi a mai prelungit contractul încă 2 ani fara sa mi se ceară acordul.

Am făcut reclamații peste reclamați fara nici un răspuns ,de cate ori sunam la ei îmi închideau apelul.Am rugămintea să mă informați unde pot depune o reclamație?”


Raspuns

Stimata doamna,

Este incorect ca oferta de roaming a Vodafone, promisa pentru un an, sa fie valabila doar o zi.

Vodafone a comis un abuz daca v-a prelungit abonamentul pe inca doi ani, fara sa stiti, desi ati beneficiat de acea oferta de romaning o singura zi si pentru care platiti si in prezent.

De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie in scris la Vodafone, iar daca raspunsul nu e convenabil pentru dumneavoastra, sfatul meu este sa reclamati Vodafone si la Protectia Consumatorului (ANPC), pe site-ul ANPC.ro.

Sfatul meu este sa faceti reclamatia in scris, prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune cum ati formulat reclamatia catre Vodafone.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


1 − = 0