Vodafone mi-a prelungit abuziv pe incă 2 ani abonamentul la 3 numere de telefon! Cum pot face reclamatie

vodafone prelungire abonament reclamatie

„Buna ziua .
Am in abonament 7 numere de telefon din care doar 2 sânt folosite .mi s a prelungit în mod abuziv pt încă 2 ani abonamentul la 3 Nr de telefon pe care nu le mai dețin și nu am fost informată de acest fapt iar acum factura pt aprilie 2022 a venit mărită cu 100 Ron .deși am contact un reprezentant Vodafone și am cerut în mod expres să îmi fie anulate prelungirile pt încă 2 ani la cele 3 Nr de telefon nu s a luat în considerare doleanța mea .intenționez să merg personal la sediul Vodafone din București și să am o discuție cu dânșii .
Întrebare dacă nu îmi modifica a abonamentele pot face reclamație la OPC
? Menționez că sânt persoana fizica .
Mulțumesc anticipat pentru răspuns”


Raspuns

Stimata doamna,

Vodafone ar fi trebuit sa va solicite acordul inainte de prelungirea abonamentului pentru cele trei numere de telefon, iar daca nu a facut acest lucru, inseamna ca a comis un abuz, dupa cum spuneti si dumneavoastra.

Comportamentul Vodafone este cu atat mai incorect cu cat spuneti ca ati vorbit cu un reprezentant al firmei engleze de telefonie si i-ati cerut sa nu prelungeasca abonamentul pentru acele numere, ceea ce nu s-a intamplat, dimpotriva, ati primit o factura umflata.

De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone (nu este necesar sa mergeti la sediul Vodafone din Bucuresti), in care sa solicitati anularea abonamentului pentru acele trei numere, precum si a facturii majorate.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 − = 1