Mi s-a blocat un card de debit Unicredit intr un bancomat Raiffeisen impreuna cu suma de 2000 ron fara explicatii.
Am sunat la numarul de urgenta de 4 x15 minute in care am vorbit cu robotul.
4 zile mai tarziu sunt in aceeasi situatie fara card si bani.
Unde trebuie sa apelez pentru recuperare bani si daune?
Raspuns
Stimate domn,
Trebuie sa luati legatura cu emitentul cardului, banca Unicredit, si sa anuntati problema cu blocarea cardului.
Banca va trebui sa va ofere o solutie pentru accesul la banii blocati: poate trimite la Raiffeisen o cerere sa va dea inapoi cardul, va poate permite sa retrageti banii de pe card de la un ghiseu sau bancomat Unicredit, cu ajutorul telefonului sau a aplicatiei de mobile/internet banking sau va poate emite un nou card in regim de urgenta.
O alta solutie este sa transferati banii de pe cardul Unicredit blocat pe un alt card, de pe care sa retrageti banii.
Datele de contact ale Unicredit sunt urmatoarele:
- telefoane disponibilie non-stop +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone);
- email la adresa de email: INFOCENTER@UNICREDIT.RO)
In privinta pagubelor pe care doriti sa le imputati bancii Unicredit, trebuie sa faceti o reclamatie in scris, cu numar de inregistrare, pe care sa o trimiteti la adresa de e-mail de mai sus.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899