Cum se procedeaza pentru a rezolva problema inregistrarii in aplicatia you brd?

youbrd-aplicatie

Cum se procedeaza pentru a rezolva problema inregistrarii in aplicatia you brd? Pe telefon nu se poate deoarece da eroare. La agentie nu se poate , dand aceeasi eroare . Am fost pus pe o lista de asteptare, pentru a fi sunat. De o saptamana nu pot face plati deloc. Va rog astept urgent un raspuns.


Raspuns

Stimate domn,

Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:

„Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.

Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti activarea aplicatiei YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Cum se procedeaza pentru a rezolva problema inregistrarii in aplicatia you brd?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 − 1 =