„Am avut activata aplicatia YOU BRD pe mobil pina ieri cind sa blocat. de ce?”
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil sa existe vreo problema cu contul dumneavoastra la BRD sau o problema tehnica de functionare a aplicatiei, daca nu reusiti sa utilizati aplicatia de mobile banking YOU.
De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este motivul pentru care nu puteti folosi aplicatia YOU.
Puteti lua legatura cu BRD prin telefon, la numarul 021 302 6161, prin Facebook, la acest link, sau pe site-ul BRD.ro, prin chat.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Va multumesc ! o sa incerc sa ajumg la o sucursala BRD.
Cu placere.
Reveniti va rog la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.